حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میزو ام 6 نوت با اسنپدراگون 625 در گیگ بنچ رویت شد

در فاصله دو روز مانده به معرفی رسمی ام 6 نوت از سوی شرکت چینی میزو، مشخصات این گوشی هوشمند به تازگی در گیگ بنچ دیده شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

هنوز به طور قطعی نمی‌توان از پردازنده‌ی این گوشی چینی صحبت کرد؛ تاکنون شایعات مختلف حرف از وجود یکی از دو تراشه‌ی هلیو P20 یا P25 مدیاتک را می‌زدند اما در این تست شاهد استفاده از پردازنده‌ی اسنپدراگون 625 هستیم. تاریخ این گیگ بنچ به 17 آگوست باز می‌گردد و شاهد آن هستیم که نسخه 7.1.2 سیستم عامل اندروید روی این گوشی اجرا شده است.

میزو ام 6 نوت

حافظه‌ی رم میزو ام 6 نوت نیز 4 گیگابایت عنوان شده که به همراه پردازنده‌ی 2 گیگاهرتزی و چهار هسته‌ای آن می‌تواند تجربه‌ی خوبی را برای کاربران خود رقم بزند. همانطور که می‌بینید این دستگاه هوشمند موفق به کسب 848 امتیاز در بخش تک هسته و 4215 امتیاز در قسمت چند هسته شده است.

البته بایستی بدانیم که این تست صرفا آزمایشی بوده و نتیجه نهایی می‌تواند به مراتب از آن بهتر باشد. تا اینجا می‌توانیم با اطمینان زیادی حرف از وجود دوربین دو گانه در این گوشی بزنیم و همین‌طور بد نیست که به صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی(1080P) و حافظه 32/64 گیگابایتی آن اشاره کنیم.

اگرچه هنوز اطلاعات دقیقی درباره گنجایش و ظرفیت باتری ام 6 نوت نداریم اما نبایستی فراموش کنیم که تراشه اسنپدراگون 625 مصرف انرژی بهینه‌ای را دارد و تا حدودی خیالمان را از این بابت راحت می‌کند. نظر شما درباره‌ تلفن همراه جدید میزو چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی