حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعه: گلکسی اس9 بیشتر موجودی اولیه اسنپدراگون 845 را به خود اختصاص خواهد داد

سامسونگ با اختصاص دادن اسنپدارگون 835 به گلکسی اس8 خود توسعه دهندگان اندرویدی و محصولات بهاره امسال آنان را تحت تاثیر قرار داد. در نتیجه این عمل ال جی برای جی 6 روی به اسنپدارگون 821 آورد و HTC، Sony و شیائومی مجبور به عرضه دیرتر محصولات خود شدند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گویا این روش برای کره‌ایی‌ها به خوبی عملکرده، زیرا شایعه شده است که سامسونگ همین روش را برای اسنپدراگون 845 و پرچمدار بعدی خود گلکسی اس9 انجام می‌دهد. این اطلاعات از سوی یک بلاگر در Weibo می‌آید  که ادعا می‌کند سامسونگ و کوالکام  بر سر محموله اسنپدارگون 845 به توافق رسیده‌اند.

پس مانند سال گذشته انتظار داریم که سامسونگ رقابت را خفه کند تا از داشتن پردازنده مورد نیاز خود اطمینان یابد. این خبر بدی برای کمپانی‌هایی ماند ال جی است، اگرچه خبرهایی مبنی بر تصمیم مشابه ال جی با سال گذشته برای جی 7 شنیده شده است.

مانند همیشه باید درباره شایعات با احتیاط عمل کرد اما این عمل کاملا منطقی بنظر می‌رسد زیرا گلکسی اس8 و اس8+ 15 درصد بیشتر از پیشینیان خود فروخته‌اند که انتظار فروش برای سال آینده را بسیار بالا می‌برد.

اگر این اطلاعات درست باشند باید انتظار ویژگی مهمی مانند حسگر اثر انگشت ادغام شده با نمایشگر را از گلکسی اس9 داشته باشیم.

نظر شما درباره این سیاست سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

اینمار سامسپنگ به دور از اخلاقه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید