حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جمع بندی کنفرانس مایکروسافت در گیمزکام 2017

مایکروسافت اولین کنفرانس گیمزکام امسال را با کمی و کاستی‌هایی برگزار کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بگذارید کمی به عقب برویم. جایی که اسپنسر در E3 ایکس باکس وان ایکس را معرفی کرد. “قوی‌ترین کنسول تاریخ” به گفته او. نمی‌خواهم بحث رقابت سونی و مایکروسافت را در اینجا باز کنم اما فقط این را بدانید که سونی به راحتی نمی‌گذارد که کنسول مایکروسافت لقب بهترین را از آن خود کند.

قبل از شروع کنفرانس باندل ماینکرفت ایکس باکس وان اس لو رفت.

طبق معمول بیش‌تر کنفرانس‌ها، این کنفرانس نیز با میکسی هیجان‌انگیز آغاز شد.

پس از آن دو مجری ناشناخته روی صحنه آمدند. بله! خبری از فیل اسپنسر نبود. مجری نوید 7 تریلر جدید را داد. نکته جالب توجه این بود که این مراسم بیش‌تر به تاک‌شو شبیه بود تا یک کنفرانس!

تریلری از اساسینز کرید اوریجینز به نمایش در آمد و برای چندمین بار یک چیز را ثابت کرد: یوبیسافت تریلر ساختن را خوب بلد است! در این تریلر از حضور شخصیت‌های زیادی در این بازی صحبت شد. گرافیک بازی خیره‌کننده به نظر می‌رسد ولی ممکن است که در خود بازی با پسرفت‌هایی روبرو شویم.

[aparat id=”9cZHi”]

PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS؛ لذت تجربه یک تفاوت

این بازی در استیم فروش موفقی را تجربه کرد و هواداران مخصوص به خودش را دارد. گرافیک این بازی در ایکس باکس وان ایکس بسیار خوب خواهد بود و با اینکه حرفی از رزولوشن پیش نیامد، باید انتظار کیفیت 4k را برای این بازی داشته باشیم.

بعد از این بازی برای اولین بار تریلر بازی “ژوراسیک ورلد” را دیدیم. هیچ اطلاعاتی از این بازی در دسترس نیست و فقط می‌توان گفت که بازی کاملا متفاوت از دیگر بازی‌ها است.

State of Decay؛ خون و زامبی‌ها!

بازی زامبی محور نوآورانه ایکس باکس که احتمال ساخت آن بسیار زیاد بود. طبق توضیحات سازنده بازی، تمام وقت تیم روی آن بوده که زامبی‌ها را از همه لحاظ متفاوت بسازند.

فورزا موتور اسپرت 7؛ رانندگی در رزولوشن 4K!

[aparat id=”LFb5D”]

این نسخه از بازی به لطف کنسول قدرتمند مایکروسافت، کیفیت 4K خواهد داشت. آب و هوای پویا، رانندگی در پیست‌های متنوع و تنوع خودروهای موجود از خوبی‌های این بازی به شما می‌روند.

کاپ هد؛ نوستالژی خالص!

تعجب نکنید! این بازی جدیدا ساخته شده و حالتی قدیمی دارد. حال و هوای قدیمی و مشاهده برفک‌ها از موارد خیلی خوب این بازی هستند و کاپ هد به راحتی می‌تواند لحظات خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

Surviving mars؛ آی‌پی جدید استراتژیک مایکروسافت

اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشده ولی در تریلری که پخش شد، حال و هوای فضایی گونه این بازی قابل درک بود.

سوپرایز ویژه مایکروسافت: پروژه اسکورپیو معروف

داشتیم به پایان کنفرانس می‌رسیدیم که مجری نوید یک سوپرایز ویژه را داد. این شما و این هم نسخه “پروژه اسکورپیو” ایکس باکس وان ایکس:

[aparat id=”Qm1gA”]

در کمال تعجب آنباکسینگ این کنسول همان لحظه در حال پخش شدن بود. جعبه این کنسول فوق‌العاده زیبا است ولی به خود کنسول، فقط چند لوگو سبز رنگ اضافه شده.

متاسفانه هیچ صحبتی در مورد این که آیا سخت‌افزار داخل این کنسول فرق دارد یا خیر، نشد.

جمع‌بندی؛ بدترین مراسم برگزارشده توسط مایکروسافت

مایکروسافت در گیمزکام امسال، همانند E3، تمرکز خود را روی کنسول جدید و رزولوشن 4K گذاشته است. بازی‌های به نمایش درآمده در مراسم دیشب، اصلا آن چیزی نبودند که انتظارش را داشتیم. خیلی از این موارد تکراری بودند و حتی آن‌هایی که جدید بودند، اصلا و به هیچ وجه طرفداران را راضی نکردند. من توصیه‌ای برای مایکروسافت دارم: اگر نمی‌توانی کنفرانس خوبی را برگزار کنی، دیگر تلاشی نکن. چرا که هم طرفداران خود را از دست می‌دهی و هم به شرکتی خسته‌کننده تبدیل می‌شوی.

نظرات خود را در مورد این کنفرانس با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mostoul

متاسفانه اگه هدف مایکی جلب کردن توجه کسانی که ps4 دارن به Xbox هست کاملا در اشتباهه
چیزی که کنسول سونی داره یعنی انحصاری کنسول فقط قدرتمند مایکی نداره.
با همین انحصاری ها هرچقدر هم که کنسول طرف مقابل هم که قوی باشه طرف مقابل محکوم به شکسته. چون عملاً چیزی در چنته نداره برای رقابت.
حتی اگه Alan Wake جدید یا حداقل هیلو جدید معرفی میشد یا یه آی پی جدید معرکه معرفی میکرد می‌شد قبول کرد. ولی فقط با فورزا نمیتونه مقابل آنچارتد و هوریزون و last of us و و و و انحصاری سونی ایستادگی کنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...