حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ تی سی قیمت هدست Vive را کاهش داد

بازار تجارت قوانین نانوشته‌ای دارد که همگی ملزم به رعایت آن هستند و در غیر این‌صورت فروش خود را از دست خواهند داد. بی شک اچ تی سی نمی‌توانست کاهش قیمت هدست Oculus Rift را نادیده بگیرد و بدون پاسخ رها کند. در ادامه همراه ترنجی باشید تا بیشتر با جزییات قیمت گذاری Vive آشنا شوید.

بر اساس اعلام رسمی این شرکت تایوانی، قیمت هدست واقعیت مجازی Vive کاهش 200 دلاری خواهد داشت و به 599 دلار می‌رسد. البته با این تخفیف باز هم قیمت این دستگاه 100 دلار از رقیب اصلی خود یعنی Oculus Rift بیشتر است اما در هر صورت می‌تواند کمک خوبی به فروش بهتر آن بکند.

اچ تی سی Vive

البته به طور دقیق مشخص نیست که این تخفیف تا چه زمانی خواهد بود و ممکن است علت‌های دیگری همچون معرفی نسل دوم Vive داشته باشد. اگرچه بسیاری این هدست را به رقیبش ترجیح می‌دهند اما اختلاف قیمت 300 دلاری ممکن است موجب تغییر نظر آن‌ها شود.

اچ تی سی Vive

به هر حال این یک موقعیت خوب برای دوست‌داران این هدست واقعیت مجازی است تا بتوانند 200 دلار را ذخیره کنند و دستگاه مورد نظر خود را هم به دست آوردند. نظر شما درباره‌ی این تخفیف چیست؟ اچ تی سی می‌تواند فروش خوبی را با این شرایط رقم بزند؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی