حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: مقایسه دوربین نوکیا 8 با گلکسی اس 8

شرکت اچ‌ام‌دی، چند روز پیش ، از نوکیا 8 به صورت رسمی رونمایی کرد و قول ثبت تصاویر با کیفیتی را به ما با توجه به لنز‌های زایس داد. اما آیا این دوربین می‌تواند در برابر تمامی پرچمدار‌های حال بازار ، برتری خود را نشان دهد؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نوبتی هم باشد نوبت مقایسه دوربین نوکیا 8 با گلکسی اس 8 است. گلکسی اس 8 یکی از بهترین دوربین‌های حال حاضر پرچمدار‌هارا دارد و نوکیا نیز با توجه به استفاده از لنز‌ زایس می‌تواند حرف‌هایی در زمینه دوربین داشته باشد.

در ادامه توجه شمارا به این ویدیو دعوت می‌کنیم.

[aparat id=”GbRq4″]

نظر شما چیست؟ کدام یک از این گوشی‌ها می‌توانند در شرایط نوری و محیطی مختلف برای شما تصاویری با کیفیت و با جزئیات ثبت کنند؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

تنها ایراد اس8 اغراق بیش از حد رنگها هست ولی واقعا از نوکیا بهتر بود ولی این دلیل بر اختلاف زیادشون نیس نوکیا هم عالی بود

Yas

سلام
بنظرم تو دقت رنگها اس٧اج بهتر از اس٨ هست

Big S

ن داداش اصلا اینجور نیست.احتمالا توی این کلیپ تنظیمات صفحه اس۸ درست نبوده وگرنه اس۸ فوق العاده بهتر شده نسبت به اس۷ و اصلا اینقدر اغراق نداره چون خودم با هم مقایسشون کردم کنار هم و واقعا رنگای اس۸ بهتر بود اگر میتونین برین جایی ک لایو داشته باشن خودتون میبینید تفاوتو.

Mortazavi

هردو جزو بهترین دوربین ها هستند و تا دوربین مرجع نباشه نمیشه نظر داد اما چیزی که مشخص عکس های اس8 روشنتره حالا این واقعی یا غیرطبیعی نمی دانم.

Peiman

چیزی ک مشخصه نیازی نیازی به مقایسه نداره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji