حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت ضبط ویدیوی 4K همراه با بروزرسانی جدیدی به دوربین Fujifilm X-Pro2 خواهد آمد

این روزها ویژگی ضبط ویدیوی 4K در دوربین‌ها و گوشی‌های هوشمند به یکی از قابلیت‌های ضروری تبدیل شده است، به طوری که انتظار می‌رود در آینده‌ای نه چندان دور با فراگیر شدن تلویزیون‌ها  و نمایشگرهای 4K شاهد مبدل شدن آن به وضوحی استاندارد باشیم. در همین راستا سازندگان در تلاش هستند تا محصولات خود را در برابر آینده مقاوم سازند، اما با این وجود کمپانی Fujifilm دوربین X-Pro2 خود را از این ویژگی محروم ساخته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در سال گذشته به دلایلی نامشخص این کمپانی دوربین X-Pro2 را به دور از این ویژگی و تنها با قابلیت فیلمبرداری Full HD معرفی کرد. حال با اینکه این شرکت خوش نام هرگز بخاطر ویژگی‌های فیلمبرداری شناخته نشده است، اما با توجه به شایعات ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور X-Pro2 با دریافت بروزرسانی جدیدی از قابلیت ضبط ویدیوی 4K بهره‌مند شود.

این شایعات بسیار قوی بوده و ممکن است این دستگاه با آپدیت firmware، قابلیت فیلمبرداری با وضوح 4K را به خود ببیند. با اینکه هنوز اطلاعاتی در رابطه با نرخ فریم ریت (frame rates) آن انتشار نیافته، اما امیدواریم حداقل شاهد 30 فریم بر ثانیه باشیم (اگرچه 60 فریم بر ثانیه ایده‌آل است).

با اینکه Fujifilm تاکنون این موضوع را تایید نکرده، اما این خبر می‌تواند برای دارندگان این دستگاه که از کیفیت فیلمبرداری آن ناراضی هستند، خوشحال کننده باشد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا