حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بروشورهای تبلیغاتی گلکسی نوت 8 اطلاعاتی درباره این گوشی هوشمند به ما می‌دهند

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | Android، اخبار، اسمارت‌فون، سامسونگ، موبایل

با تشکر از اطلاعات فاش شده ما تقریبا می‌دانیم که نوت 8 به چه شکل خواهد بود. نکته ایی که وجود دارد این است که این فاش شدن‌ها  از هیجان رونمایی از گوشی‌های هوشمند می‌کاهد اما در حال حاضر منظور ما این نکته نیست. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مدتی بود که اطلاع داشتیم گلکسی نوت 8 دارای دوربین دوگانه است، اما موضوعی که وجود داشت این بود که نمی‌دانستیم سامسونگ چه برنامه‌ایی برای آن دارد. آیا یک لنز عریض خواهد بود، تله فوتو و یا تک رنگ؟ با تشکر از بروشورهای بازاریابی نوت 8 که به تازگی فاش شدند اطلاعاتی بدست ما رسیده است.

در صفحه اول به نمایشگر 6.3 اینچی QHD، حسگر Iris،  حسگر چهره، حسگر اثر انگشت، گواهینامه IP68، قلم S Pen و دوربین دوگانه اشاره شده است.

لنز تله فوتو گلکسی نوت 8 بزرگنمایی دوبرابر اپتیکال را ارائه می‌دهد، که کمتر از بزرگنمایی 3 برابری است که شنیده بودیم. همچنین بر اساس گفته‌های این بروشور هر دو لنز گلکسی نوت 8  با گشودگی دیافراگم F1.7 هستند که به لنز تله فوتو قدرت گرفتن تصاویر بهتر در محیط تاریک و کم نور را می‌دهد قابل توجه است که لنز تله فوتو در iPhone 7 Plus گشودگی F2.8 را دارا است. همچنین تایید شده است که هر دو لنز دارای  تثبیت کننده لرزش OIS می‌باشند .

صفحه‌ی مربوط به قلم گلکسی نوت 8 هیچ گونه پیشرفت و ویژگی جدید را نشان نمی‌دهد. البته این خبر بدی نیست زیرا در حال حاضر قلم موجود عالی بوده و همچنان خاص می‌باشد.

اگر سوپرایزی باقی مانده باشد سامسونگ آن را در 23 ام آگوست بیان خواهد کرد.

نظر شما در رابطه با این ویژگی‌ها و امکانات گلکسی نوت 8 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

فقط چند روز دیگه…

Big S

f1.7 ???

ahmad

اخر هیجان نوت ۸ و وی ۳۰

Big S

دقیقا ورود جفتشون هیجان انگیزه.
البته من نوت رو انتخاب میکنم به خاطر اندازه بزرگتر و ب خصوص قلمش.فقط خدا کنه باطریش نا امیدمون نکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید