حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مگنیتو: Infinity Loop ; فکرت را به کار بیانداز

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | سرگرمی و بازی، مطالب ترنجی، مگنیتو

خیلی از افراد دوست دارند تا بیشتر زمان و وقت خود را صرف بازی کردن با موبایل بگذرانند اما نمی‌دانند که چه بازی خوب ، عالی، بد و…. است. امروز در مگنیتو قصد داریم تا به معرفی یک بازی فوق‌العاده بپردازیم. باما همراه باشید.

شاید همه ما با بازی Subway Surf اشنایی داشته باشیم. این بازی به نظر خیلی از کاربران ، بی‌نهایت است و انتها ندارد. خب چه بهتر ، می‌توانید همیشه و در همه زمان‌ها از این بازی لذت برید بدون اینکه ترس از تموم شدن آن داشته باشید.

بازی Infinity Loop نیز دقیقا به همین صورت است ، یعنی شما تا هر زمان که از بازی خسته نشدید ، بازی شمارا به چالش می‌کشد.

حال بازی به چه صورت است؟ خب ، اول بازی است و بازی یک راهنمایی کوچیک درمورد اینکه باید چه کاری دقیقا با خط‌های داخل صفحه نمایش است بکنید.

در اول بازی به شما یاد داده می‌شود تا حلقه‌هارا به طوری بچینید که از همه اطراف به همدیگر اتصال داشته باشند و همدیگر را قطع نکرده باشند. به این ترتیب شما از مرحله اول ، ساده ترین و راحت ترین بخش بازی به سادگی رد شدید. اما آیا تمامی مراحل بازی به همین شکل هستند؟ باید بگوییم خیر ، هرچه قدر که بازی به سمت جلو می‌رود ، مراحل نیز سخت‌تر و سخت‌تر می‌شوند تا جایی که برای حل یک مرحله نیازمند 30 دقیقه زمان است.

از یک مرحله مشخص به بعد ، اشکال نیز به صورتی دیگر نمایش داده می‌شوند و دیگر چند خط منحنی نیستند که با وصل کردن ، مراحل را به راحتی پشت سر بگذارید. بلکه هر مرحله اشکال نیز تغییر کرده و مرحله از مرحله قبل سخت‌تر می‌شود. البته باید بگوییم مراحلی از بازی نیز وجود دارند که در عین سخت بودند ، بسیار راحت هستند و تنها نیاز مند چند چرخش کوچیک هستند.

اما همه چیز وصل کردن خطوط به همدیگر نیست. این بازی به غیر از این بخش ، یک بخش دیگر نیز به اسم Dark Mode دارد که در آن ، تمامی قوانین تا به اینجای بازی زیر پا گذاشته می‌شود.

شما در این مرحله به جای وصل کردن خطوط به هم ، باید سعی کنید تا آنها را از هم دور کنید و هیچ راه ارتباطی بین آنها نباشد.

ظاهر بازی ساده به نظر می‌رسد اما هر مرحله که جلوتر می‌روید بازی سخت تر و سخت تر از قبل می‌شود.

تمام جذابیت این بازی به فکر کردن و تمرکز بالا برای انجام آن است. خیلی از بازی‌های کنونی حالتی اکشن دارند و نیاز به فکر کردن ندارد. فقط بزن ، بکش ، رانندگی کن و…. . اما خیلی از افراد هستند که دنبال همچین بازی‌هایی می‌گردند تا اوقات فراغت خود را با آنها پر کنند و نه تنها از بازی لذت ببرند ، بلکه بر تمرکز و هوش خود نیز بیافزایند.

این بازی درحال حاضر تنها برای پلتفرم‌های اندروید و آی‌او‌اس عرضه شده و خبری از انتشار نسخه ویندوزموبایل آن نیست.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji