حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در آخرین بروزرسانی شازم(Shazam) به تلویزیون‌های سامسونگ راه یافت

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ، نمایشگرهای دیجیتال

اگر در تلاشید تا نام موزیکی که در حال پخش در رادیو یا تلویزیون است را پیدا کنید، شازم روشی عالی برای انجام کار است. البته این روش نیازمند استفاده از گوشی هوشمند است اما بنظر می‌رسد اگر صاحب یک تلویزیون هوشمند از سامسونگ باشید دیگر نیازی به گوشی هوشمند نخواهید داشت زیرا شازم در سیستم عامل این تلویزیون کار گذاشته می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سامسونگ اعلام کرده است که در آخرین بروزرسانی تلویزیون های هوشمند خود شازم را اضافه خواهد کرد. بنابر سامسونگ:

شازم به بینندگان تلویزیون‌ها اجازه شناسایی سریع و آسان موسیقی در حال پخش در تلویزیون را می‌دهد . با یک کلیک، مصرف کنندگان قادر به دسترسی به نام، متن و … موسیقی در حال پخش می‌شوند در حالی که به تماشای محتوای مورد نظر می‌پردازند، تفاوتی ندارد که پخش زنده و یا محتوای دریافتی از یک کابل HDMI باشد.

با این ویژگی در زمان مصرف کنندگان صرفه جویی می‌شود زیرا دیگر نیازی به استفاده گوشی هوشمند  نیست مخصوصا زمانی که با گوشی هوشمند خود فاصله زیادی دارند. همچنین سامسونگ ادعا می‌کند که این یکپارچگی به مصرف کنندگان اجازه استفاده از ریموت کنترول برای پرسیدن نام آهنگ از شازم را می‌دهد. اگر دارای یک تلویزیون هوشمند 2017 سامسونگ هستید این بروزرسانی بزودی برایتان فرستاده می‌شود.

نظر شما در رابطه با این ویژگی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید