حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: مقایسه دو نسخه وان پلاس 5

وان پلاس 5 ، قاتل پرچمدار‌های کنونی. شرکت وان پلاس با رونمایی از وان پلاس 5 نه تنها در زمینه قیمت توانست سر و صدای زیادی به پا کند ، بلکه در زمینه سرعت نیز توانست در خیلی از زمینه‌ها خبرساز شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نوبتی هم باشد نوبت مقایسه وان پلاس 5 در مقابل وان پلاس 5 است.بله درست خواندید. در این قسمت از تماشا کنید ترنجی سعی داشتیم تا ویدیو‌ای از دو نسخه متفاوت وان پلاس 5 را برای شما آماده کنیم.

خیلی از افراد می‌گویند که نسخه 6 گیگابایتی وان پلاس 5 در مقایسه با نسخه 8 گیگابایتی وان پلاس 5 ، هیچ تفاوتی ندارد و تنها بازی با اعداد است. اما ایا این موضوع حقیقت دارد؟ در ادامه شما را به دیدن این ویدیو دعوت می‌کنیم.

[aparat id=”2Xsr6″]

بله، نسخه 6 گیگابایتی در مقایسه با نسخه 8 گیگابایتی دارای تفاوت‌های بزرگی است. مخصوصا اگر تعداد زیادی برنامه و بازی را باز کرده باشید ، نسخه 8 گیگابایتی می‌تواند مدیریت رم بهتری داشته باشد. البته باید بگوییم با وجود 6 گیگابایت رم نیز نباید شاهد حضور ریلود باشیم و وان پلاس در این زمینه باید بهینه سازی‌هایی برای نسخه 6 گیگابایتی انجام دهد زیرا دستگاه‌هایی با 4 گیگابایت رم نیز در بازار حضور دارند که بدون مشکل از پس همچین مقدار برنامه‌هایی بر می‌آیند.

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

بار اول که برنامه هارو باز کرد هیچ تفاوتی نداشتن بار دوم به جز دو سه مورد که خیلی اختلافشون کم بود هر دو یکی بودن و عملا خیلی فرق ندارن با هم

Mortazavi

بنظرم این تست مفید ترین تست دنیا بود و نشون داد رم8 کاملن حقه تبلیغاتی کمپانی ها هست.
درحال حاضر رم4 کافیه کافی هست و بعید میدونم تا دوسال آینده رم6 کم بیاره مگه اینکه اتفاق عجیبی بیوفته.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji