حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر پرچمدار جدید Sharp Aquos: جنون حاشیه‌ی کم

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | Android، اخبار، شایعات

هفته‌ی گذشته شارپ از میانرده‌ی بدون حاشیه خود Aquos S2 رونمایی کرد. حال تصاویری از پرچمدار جدید این شرکت فاش شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

خانواده Aqous جزو اولین گوشی‌های بدون حاشیه هستند، اما فروش زیادی در خارج از ژاپن را تجربه نکردند. تنها عضو این خانواده که به بازارهای غربی راه یافت Crystal بود که رسما از طریق Sprint عرضه شد.

با در نظر داشتن اینکه امسال تقریبا همه کمپانیها بدنبال کم کردن حاشیه هستند شارپ نیاز دارد تا کمی نسبت صفحه نمایش به بدنه را زیاد کند که گویا این کار را انجام داده است.

پرچمدار ناشناخته شارپ به تازگی در تصاویری لو رفته است. این دستگاه کمی شبیه به Aqous S2 تازه معرفی شده است اما قسمت پایین آن بسیار کم حاشیه است به طوری که دیگر فضای برای دکمه فیزیکی وجود ندارد، بنابراین شارپ این فضارا با نوارLED پر کرده است. دوربین سلفی نیز به جای بودن در مکان آزار دهنده بالا به قسمت پایین منتقل شده است.

 در  مورد اینکه این تصاویر چقدر صحت دارند، با توجه به گوشی‌های هوشمندی که امسال عرضه شدند این تصاویر غیرممکن بنظر نمی‌رسند و با در نظر داشتن اینکه شارپ از اولین کمپانی‌هایی بود که به گوشی‌ بدون حاشیه روی آورد می‌توانیم بگوییم که این تصویر احتمالی پرچمدار جدید این شرکت است که احتمالا جانشینی برای خانواده Crystal X می‌باشد. در هر صورت بنظر ما احتمال فروش این گوشی در بازارهای بین المللی به باریکی حاشیه‌های آن است.

نظر شما در رابطه با طراحی این گوشی هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

شارپ تونسته حاشیه رو کم کنه و همچنان سنسور اثر انگشت کنار گوشی باشه اما سونی نمی تونه!

Mortazavi

پیمان جان من با پرچمدار 2016 شارپ کار کردم، خیلی عالی بود اما دقت و مخصوصاً سرعت فینگر پرینتش خیلی از x من کمتر بود.
کیفیت بیشتر همیشه هزینه داره.

Mortazavi

شارپ پیشرو طراحی بدون حاشیست و گوشی های بسیار زیبا و باکیفیتی هم میزنه مخصوصاً تو صفحه نمایش و سرعت گوشی فقط دوربینشون درحد سایر پرچمدارای بنام نیست و امیدوارم این مشکل رو حل کرده باشه.

Mortazavi

دوستان گوشی های شارپ تو ایران نمایندگی رسمی داره؟؟

عارف کمانی

سلام
خیر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید