حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه کلی نوکیا 8 ، گلکسی اس 8 پلاس و وان پلاس 5

نوکیا چندی پیش به صورت رسمی معرفی شد و وظیفه یدک کشیدن نام پرچمدار نوکیا را تا مدتی به عهده دارد. اما این گوشی تا چه حد پرچمدار است و به چه اندازه قدرتمند است؟  در ادامه با ترنجی همراه باشید.

حدود یک روز قبل پستی در این مورد منتشر کرده بودیم که نوکیا 8 را در بنچمارک‌های مختلف با دیگر گوشی‌های بازار مقایسه کرده بودند. اما امروز نگاهی سریع و کوتاه به مشخصات این گوشی با دو تلفن همراه پرچمدار حال حاضر بازار داریم که سر و صدای زیادی را بپا کرده‌اند.

اول از همه وان پلاس 5 با حرف‌هایی گفته شده و قدرتی نمایان شده از این گوشی را داریم و در ادامه گلکسی اس 8 پلاس با صفحه نمایش بدون حاشیه و سخت افزاری قدرتمند.

نظر شما چیست؟ کدام یک از این سه گوشی ارزش خرید بالاتری از دیگری دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

به نظر من نوکیا8 و Xz1 رغیب های اصلی هم هستند که هردو طراحی سنتی با حاشیه زیاد دارند که باعث مقاومت خیلی بیشتر صفحه در مقابل ضربه میشه و از لحاظ کیفیت ساخت و دوربین با رنگهای واقعی و عمق بیشتر و البته اصالت از سایر اندرویدی ها بالاترند.
Xz1 با ضخامت کمتر و بدنه یکپارچه زیبا تر و امکانات خاصی مثل 960فریم و عکاسی 3D داره بجاش نوکیا8 با توجه به دوربین دوگانه واقعی احتمالاً عکسهای بهتری تو شب میندازه و البته صفحه 2k داره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji