حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آمازون به توسعه دهندگانی که مهارت‌های جدیدی را برای الکسا ایجاد کنند، مبلغ بیشتری پرداخت خواهد کرد

یکی از ویژگی‌های بزرگ در مورد الکسا این است که توسعه دهندگان شخص ثالث دستشان باز بوده و می‌توانند برنامه‌ها و ویژگی‌های جدیدی را برای آن طراحی کنند. درواقع این ویژگی موجب می‌شود که بار اضافی برای توسعه دستیار صوتی از روی دوش آمازون برداشته شود و این کار را توسعه دهندگان شخص ثالث به عهده گیرند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اکنون به نظر می‌رسد که آمازون می‌خواهد تا با تشویق توسعه دهندگان، آن‌ها را بیش از پیش به توسعه‌ی دستیار صوتی الکسا و ایجاد مهارت‌های جدید برای آن جذب کند. در همین راستا طبق گزارش TechCrunch، آمازون پرداخت مبلغی بیشتر به توسعه دهندگان را آغاز کرده تا آن‌ها را به ایجاد مهارت‌های جدید برای الکسا مشتاق کند.

این ابتکار در وبسایت رسمی آمازون نیز تایید شده است:

“هر ماه توسعه دهندگان می‌توانند برای مهارت‌های واجد شرایطی که موفق به جذب بالاترین کاربر شده‌اند، درآمد کسب کنند. در همین راستا ما گروه‌های مهارت‌های واجد شرایط را گسترش داده و علاوه بر بخش بازی، چیزهای بی اهمیت و ابزارها را نیز اضافه کردیم که شامل موارد زیر است: آموزش و مرجع، غذا و نوشیدنی، سلامتی و تناسب اندام، سبک زندگی، موسیقی و صدا و بهره وری.”

متاسفانه آمازون هیچ اشاره‌ای به مشخصه‌هایی نظیر اینکه چه مبلغی پرداخت خواهد شد و میزان وابستگی آن به آمازون و یا هر معیار دیگری نکرده و در گفته‌هایش تنها به پرداخت بر اساس جذب مشتری اشاره شده که همچنان مبهم به نظر می‌رسد. بنابراین در حال حاضر توسعه دهندگان فقط باید مهارت‌ها و برنامه‌های جدید را برای آن ایجاد کرده و امیدوار باشند که توسط آمازون انتخاب شوند.

شما سیاست جدید آمازون در این رابطه را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا