حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پولاروید از دو گوشی K و K Plus رونمایی کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اخبار رسمی شرکت‌ها، اسمارت‌فون

پولاروید به تازگی از 3 دستگاه پایین رده رونمایی کرده است. یکی از این دستگاه‌ها تبلت و دو مورد دیگری تلفن‌همراه می‌باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اسم این دو دستگاه Cosmo K و Cosmo K Plus است .

Cosmo K با پردازنده 1.3 گیگاهرتزی 4 هسته‌ای با حافظه داخلی 8 گیگابایتی و رم 1 گیگابایتی رونمایی شده است. همچنین دوربین‌های این دستگاه به ترتیب برای دوربین اصلی و سلفی ، 13 و 5 مگاپیکسل می‌باشد.

تنها تفاوت این گوشی با نسخه پلاس آن به صفحه نمایش بر می‌گردد. نسخه پلاس دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی است اما نسخه عادی دارای صفحه نمایش 5 اینچی است. همچنین هر دو تلفن همراه دارای باتری 2800میلی آمپری هستند و از اندروید 6.0 برخوردار هستند.

به سمت تبلت که برویم ، پولاروید سعی کرده تا از پایین ترین مشخصات ممکن برای این تبلت ، آن هم در سال 2017 استفاده کند. این تبلت از یک پردازنده 4 هسته‌ایه 1 گیگاهرتزی در کنار 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. صفحه نمایش این تبلت 7 اینچی بوده و دوربین‌های سلفی و اصلی آن هر دو 5 مگاپیکسلی می‌باشند.

جالب است بندایند این تبلت از باتری 2650 میلی آمپری استفاده می‌کند. حتی کمتر از گوشی‌هایی که گفتیم. این تبلت نیز همانند دو دستگاه قبلی با اندروید 6.0 وارد بازار شده است.

هنوز اطلاعاتی درمورد قیمت این دستگاه‌ها منتشر نشده است اما درحال حاضر تنها در مکزیک موجود هستند.

نظر شما درمورد این دستگاه‌ها چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji