حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی نوت 5A هفته دیگر معرفی خواهد شد

بر اساس شایعات اخیر شیائومی قرار بود تا از گوشی ردمی نوت 5A در 21 آگوست رونمایی کند. ظاهرا این اطلاعات دقیق بوده و شیائومی آن را تایید کرده است. با ترنجی همراه باشید.

این اطلاعات از طریق منبع رسمی شیائومی منتشر شده و تایید می‌کند که شیائومی قصد معرفی دو نسخه از این گوشی را در 21 آگوست دارد.

این گوشی‌ها درحال حاضر تاییدیه TENAA را دریافت کرده‌اند. بر اساس شایعات و گزارشات اخیر ، این گوشی‌ها دارای صفحه نمایش ال‌سی‌دی  5.5 اینچی با رزولیشن اچ‌دی هستند. اما پردازنده این دو مدل باهم دیگر تفاوت دارند و نسخه قویتر این تلفن از پردازنده اسنپدراگون 430 و نسخه ضعیفتر از پردازنده اسنپدراگون 425 استفاده می‌کند.

همچنین ظرفیت رم و حافظه در این دو نسخه متفاوت است .

مدل پایین تر این گوشی با 16گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت حافظه داخلی قرار است رونمایی شود. نسخه قویتر این گوشی نیز دارای حافظه داخلی 32 گیگابایتی در کنار 3 گیگابایت رم است. باتری در دو گوشی یکسان است و ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی دارد.

همچنین دوربین در این دو نسخه متفاوت است:

نسخه قوی‌تر دارای سنسور‌های 16 مگاپیکسلی و 13 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سلفی است. اما نسخه ضعیف‌تر این گوشی دارای دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سلفی است.

انتظار می‌رود تا قیمت هر دو نسخه در بازه قیمتی 150 دلار باشد.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

بی صبرانه منتظر می میکس2 هستم.
طراحی بی نظیری داره و امیدوارم همونی باشه ک عکساش منتشر شده

Mortazavi

سلام پیمان جان.
می میکس خیلی شکننده بود و با توجه به صفحه گرونش خیلیییییی مراقبت می خاد اگه شیائومی واسه حل این مشکل تو نسخه جدید کاری نکنه واقعا خریدش به صرفه نیست ولی خوب بی اغراق زیباترین اسمارتفون دنیاست و معنای واقعی بدون حاشیه.

Mortazavi

نسخه قوی ترش واقعن عالیه دم شیائومی گرم این مشخصات با 150 دلار انصصافن عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji