حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فوری: سامسونگ گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) امتیاز 179,000 را از آنتوتو بدست آورد

نتایج آنتوتو نوت 8 منتشر شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ورژن تست شده برای ایالات متحده می‌باشد و از اسنپدراگون 835 و پردازنده گرافیکی Adreno 540 بهره می‌برد. نسخه دیگری نیز با پردازنده اگزینوس 8995 و پردازنده گرافیکی Mali-G71 موجود است.

با توجه به AnTuTu، نمایشگر این گوشی دارای رزولوشن 1080 × 2220 است و رزولوشن پیش‌فرض FHD + می‌باشد. کاربران می‌توانند صفحه‌نمایش را به QHD+) 1440 x 2960) هم تغییر دهند. این دستگاه 6 گیگابایت رم دارد و از 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. آنتوتو فقط از یک دوربین 12 مگاپیکسلی را در پشت دستگاه صحبت کرده‌ است و دوربین جلو هم 8 مگاپیکسلی است. اندروید 7.1.1 روی دستگاه از قبل نصب شده است.

نوت 8 صفحه نمایش 6.3 اینچی سوپر آمولد خواهد داشت و کره‌ای‌ها دوباره از نسبت تصویر 18:9 استفاده خواهند کرد. نوت 8 روز جهارشنبه 1 شهریور معرفی خواهد شد. فبلت مورد انتظار سامسونگ امتیاز 179,000 را از آنتوتو کسب کرده که کمتر از امتیاز 205,000 اس 8 در اوایل امسال است.

نظر شما در مورد نوت 8 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

بدک نیس خوبه ولی یه سوال ایجاد شد برام.طبق سایتهای معتبر که اس ۸ رو بررسی کردن کجا اس ۸ ۲۰۵۰۰۰ اورده مگه تو بررسی جی اس ام ۱۷۴۰۰۰نبود؟مگه به مرور زمان زیاد شده امتیازش؟

ahmad

اره مهرشاد جان منبع رو دیدم فقط برام سوال بود چطور وقتی تو بررسیا ۱۷۴۰۰۰آورده بعدا یه نتایج جدید میاد و میگن ۲۰۵۰۰۰

محمد جعفری

میتونه بدلیل اپدیت شدن انتوتو باشه. قبلا هم دیده شده ک بنچمارک های ورژن قدیمی معمولا عددی کمتر از نسخه جدید تر بودن بخاطر تفاوت توی امتیاز دهی. منبع هم معمولا دیگه تغییر نمیده این اعدادو. البته این فقط یک حدسه

Big S

نسخه نهاییش باید بیاد تا مشخص بشه.با این حال با اینکه خوب بوده تواین تست در کل برام اهمیتی نداره.الان ب نظرم دوربین و ب خصوص باطری اهمیت خیلی بیشتری دارن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...