حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در حال حاضر کمپانی اسنشال (Essential) بیش از 1 میلیارد دلار ارزش دارد

در حالی که ما منتظریم تا ببینیم سرانجام گوشی هوشمند اسنشال PH-1 چه زمانی برای خرید در دسترس عموم قرار خواهد گرفت، کمپانی فاکسکان (Foxconn) که در تولید قطعات گوشی‌های آیفون یدی طولانی دارد با سرمایه گذاری 3 میلیون دلاری بر روی این شرکت، ارزش اسنشال را به مبلغی حدود 1.2 میلیارد دلار رساند و سبب شد تا با رد شدن از مرز 1 میلیارد دلار بتواند به شرکتی یکپارچه در صنعت فناوری تبدیل شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این اطلاعات که توسط بلومبرگ منتشر شده است، نشان می‌دهد که این کمپانی در ماه ژوئن نیز توانسته بود تا به واسطه سرمایه گذاری عظیمی در کوتاه مدت به ارزشی معادل 997 میلیون دلار دست پیدا کند. این در حالی است که در آن زمان مدیران شرکت در حال ترک اسنشال بودند.

ما فکر می‌کنیم تمام این موفقیت‌ها مربوط به مدیریت و برنامه‌ریزی بی نقص آن باشد. برای مثال این کمپانی یک محصول فوق‌العاده را معرفی کرده که در همه زمینه ها می‌تواند پا به پای رقبا حرکت کند، همچنین در طرف دیگر این شرکت خرده فروشان بزرگی همچون آمازون، Telus و Sprint را در هیئت مدیره خود جای داده است. البته نکته اصلی، حمایت اندی روبین است که با سابقه‌اش در این زمینه و روابطی که با بزرگان این صنعت دارد توانسته اعتماد دیگر شرکت‌ها را به این کمپانی نو ظهورجلب کند.

با این وجود هنوز گوشی هوشمند این شرکت پس از گذشت دوماه از تاریخ معرفی‌اش به بازار عرضه نشده و ما انتظار داریم تا به زودی شاهد در دسترس گرفتن آن باشیم.

به نظر شما، آیا این کمپانی نو ظهور می‌تواند در آینده‌ای نزدیک به یکی از غول‌های بزرگ این صنعت تبدیل شود؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا