حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ZTE Blade Z Max به صورت رسمی معرفی شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اخبار رسمی شرکت‌ها، اسمارت‌فون

شرکت زد‌تی‌ای به تازگی از گوشی جدید خود یعنی ZTE Blade Z MAX به صورت رسمی رونمایی کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

چند روز پیش خبری را در سایت در این رابطه منتشر کردیم که مشخصات این گوشی را در یکی از بنچمارک‌های معروف یعنی گیک بنچ نشان می‌داد. حال با معرفی رسمی این گوشی می‌توان نگاهی به مشخصات این گوشی و بنچمارک انداخت.

ظاهرا این گوشی نسخه آپدیت شده Blade X Max به دلیل دو دوربین در پشت دستگاه می‌باشد. این گوشی از سخت افزاری مشابه به Z Max بر خوردار بود.

از موارد قدیمی بگذریم و به بحث اصلی یعنی مشخصات و جزئیات این تلفن‌همراه بپردازیم.

زد‌تی‌ای برای این گوشی از دو دوربین برای گرفتن تصاویر زیبا استفاده کرده‌ است. همچنین صفحه نمایش این گوشی را یک صفحه نمایش 6 اینچی با رزولیشن فول اچ‌دی در نظر گرفته است.

Blade Z MAX از پردازنده اسنپدراگون 435 به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت رم برخوردار است. اگر احساس می‌کنید که 32 گیگابایت حافظه داخلی برای شما کم است می‌توانید با استفاده از کارت حافظه جانبی تا 128 گیگابایت دیگر حافظه داخلی به گوشی اضافه کنید.

دوربین‌های اصلی این گوشی دو دوربین 16 و 2 مگاپیکسلی هستند که وظیفه دوربین 2 مگاپیکسلی آوردن ویژگی‌هایی مثل : ( Time Lapse ، Panorama ) است.

همچنین دوربین سلفی این گوشی یک دوربین 8 مگاپیکسلی با قابلیت Beauty است.

زد‌تی‌ای برای این گوشی سنگ تمام گذاشته و این گوشی را با سنسور اثر انگشت ، باتری 4040 میلی آمپری و رابط یو‌اس‌بی تایپ سی رونمایی کرده است.

همه این موارد تنها با یک قیمت واقعا باورنکردنیه 129 دلار. زد‌تی‌ای گفته است که این گوشی از 26 آگوست آماده فروش خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji