حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر تازه‌ای از آیفون 8 منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، اسمارت‌فون، شایعات، کانسپت

تا الان تعداد زیادی عکس از آیفون 8 منتشر شده است. قاب گوشی ، اجزای داخلی ، پشت و جلوی دستگاه و موارد دیگر ، همگی از جمله تصاویر منتشر شده از این گوشی بودند اما تصاویر واضحی از این گوشی منتشر نشده بود ، تا به الان. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

فقط چند هفته دیگر تا رونمایی رسمی از آیفون 8 ، آیفون سنت شکن و جنجال برانگیر وقت برای شایعات مانده است. اما موضوع بحث امروز ما شایعات نیستند ، بلکه این بار آیفون 8 در مقابل آیفون 7 قرار گرفته و مقایسه‌هایی از این دو شده است.

در تصاویری که از این گوشی منتشر شده اشاره‌ای به شیشه‌ای بودن پشت دستگاه نیز شده است که نشان دهنده قوت گرفتن شایعه شارژ بی‌سیم نیز است.

کلید‌های کم زیاد کردن صدا ، پاور و حالت سکوت به مانند قبل همگی سر جای خود هستند اما خبری از دکمه هوم یا همان Touch ID نیست. حتی نشانه‌ای از آن در پشت دستگاه نیز وجود ندارد. منبع این تصاویر تایید کرده است که اپل دارد حرکتی خطرناک را انجام می‌دهد و تنها بخش امنیتی این گوشی را سنسور Face ID قرار می‌دهد.

به غیر از این موارد تکراری ، دوربین دوگانه عمودی نیز در این تصاویر حضوری پر رنگ دارد.

صفحه نمایش این گوشی با توجه به حاشیه‌های کم آن به 5.8 اینچ رسیده است که می‌توان آن رو از موارد مثبت آیفون امسال دانست. همچنین منبع تایید کرده است که این گوشی تنها مقداری از آیفون 7 بزرگتر و مقداری کوچیکتر از آیفون 7 پلاس است و مابین این دو گوشی قرار دارد.

البته به غیر از این موارد ، این تصاویر حاوی عکس‌هایی از قاب جانبی آیفون 8 نیز بود که دقیقا هم اندازه گوشی بود اما مورد جالب ، بزرگ بودن دکمه پاور در این قاب بود که به نظر می‌رسد در خود گوشی نیز این مورد وجود داشته باشد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

یکم کلفت بنظر میاد ولی بد نیس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji