حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شبکه پلی‌استیشن مدتی برای تعمیر از دسترس خارج می‌شود

دور بعدی تعمیرات شبکه پلی‌استیشن در راه است. سونی اعلام کرده است که این تعمیرات در 15 آگوست اعمال می‌شوند. این تعمیرات بر روی پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن ویتا و سرویس‌های مرتبط با وب تاثیر می‌گذارند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

انتظار می‌رود که این تعمیرات 30 دقیقه به طول انجامد. در این زمان کسانی که از قبل دارای حساب کاربری شبکه پلی‌استیشن هستند می‌توانند وارد آن شوند، بازی کنند و بیشتر برنامه‌هارا بدون مشکل اجرا کنند، اگرچه فروشگاه پلی‌استیشن، سرویس پلی‌استیشن ویدیو و مدیریت حساب کاربری در زمان تعمیرات آفلاین و خارج از دسترس خواهند بود.

سونی اشاره نکرده است که این تعمیرات برای چه منظوری است، اما این نوع تعمیرات موضوعی غیر عادی برای سونی نیست.

سونی علاوه بر عذر خواهی برای این موضوع، گفت : ” ما تمام تلاشمان را میکنیم که سرویس های شبکه پلی‎استیشن در تمام مدت قابل دسترسی باشند، اما گاهی باید این شبکه را از دسترس خارج کنیم تا تعمیرات ضرروی  و بهبود ویژگی‌های آن را انجام دهیم. ما به سختی در تلاشیم تا مدت زمان این تعمیرات را کم کنیم”.

این تعمیرات قبل از بروزرسانی مورد انتظار PS4 5.0  از راه رسیدند. هفته گذشته اطلاعاتی درباره‌ی این بروزرسانی فاش شد. سونی تاکنون تاریخ این بروزرسانی را اعلام نکرده است، اما می‌دانیم که نوعی بتا برای این بروزرسانی در ماه جاری عرضه میشود.

نظر شما درباره PSN  و تعمیرات آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید