حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

از کمپانی نینتندو (Nintendo) بابت کنترل‌های کنسول سوییچ شکایت شد

همان طور که می‌دانید کنسول بازی جدید نینتندو یعنی سوییچ که مدتیست به بازار عرضه شده است، دارای کنترل‌هایی با قابلیت جدا شدن است. این کنترل‌ها می‌توانند در حالت استفاده به صورت دستی به دستگاه متصل و در هنگام اتصال آن به داک از کنسول جدا شوند. حال Gamevice که یک توسعه دهنده سخت‌افزاری است در این خصوص علیه نینتندو شکایت کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این شرکت ادعا می‌کند که طراحی کنترلرهای کنسول سوییچ نینتندو بسیار مشابه با یکی از محصولاتش بوده و فکر می‌کند که کمپانی نینتندو حق ثبت اختراع را نقض کرده است. این دستگاه که یکی از اولین محصولات شرکت Gamevice نیز تلقی می‌شود، یک تبلت بازی بوده که در سال 2012 به بازار عرضه شده است. همچنین این تبلت دارای کنترلر بازی با قابلیت جدا شدن بوده و عملکردی همانند کنترل کننده‌های سوییچ داشته است.

لازم به ذکر است که پس از این تبلت، این شرکت محصول دیگری را به طور عمده به بازار عرضه نکرده و تنها در ژانویه سال گذشته شاهد عرضه گیم پدهایی برای دستگاه‌های اپل بوده‌ایم.

با این حال Gamevice در سال 2015 نیز محصولی را ثبت کرده که دستگاهی محاسباتی با یک جفت کنترلر متصل در هر دو طرف محسوب می‌شود.

شرکت Gamevice بر اساس شکایت خود بر این حق اختراع، چندین استدلال را برای پشتیبانی از ادعای خود مطرح کرده تا نقض حق مالکیت معنوی نینتندو را اثبات کند. این شرکت به دنبال آن است تا تولید و فروش کنسول سوئیچ متوقف شود. با این حال معلوم نیست که دادگاه در این باره چه تصمیمی خواهد گرفت.

به نظر شما، تولید کنسول نینتندو سوییچ متوقف خواهد شد یا دادگاه به پرداخت جریمه نقدی قناعت خواهد کرد؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا