حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تنها 11 درصد از مشتریان حاضر به پرداخت 1000 دلار برای آیفون 8 هستند

بانک Barclays (در انگلیس) پیش‌بینی کرده که فقط 11 درصد از مشتریان حاضر به پرداخت 1000 دلار برای آیفون 8 هستند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اطلاعات جدید ارسال شده توسط Barclays به مشتریان خود و به دست آمده توسط CNBC، نشان می‌دهد که قیمت آیفون اپل در این سال نهایت می‌تواند به یک نقطه که مصرف کنندگان را دور می‌کند، تبدیل شود. مدل سالگرد 10 سالگی که آیفون 8 نامیده می ‌شود، طبق گمانه‌زنی‌ها حدود 1000 تا 1200 دلار قیمت خواهد داشت. اما نظرسنجی بانک نشان می دهد که تنها 11 درصد از کسانی که به آن پاسخ داده‌اند، می‌گویند که بیش از 1000 دلار برای نسل بعدی گوشی‌های اپل پرداخت می‌کنند. در میان صاحبان آیفون‌های موجود، عدد 11 درصد به 18 درصد می‌رسد.

در حالی که به نظر می‌رسد در نظرسنجی‌های بسیار انجام‌شده برای فروش آیفون 8، افراد زیادی تمایل به خرید آن به صورت نقد ندارند، اکثر کسانی که مورد بررسی قرار گرفتند، می‌گویند که مایل هستند تا در یک قرارداد 12 ماهه به مبلغ 48.50 دلار در ماه صاحب این گوشی شوند. این بدان معناست که برنامه ارتقاء آیفون، گزینه مناسبی برای خرید گران قیمت‌ترین آیفون تمام تاریخ می‌باشد و خرید اقساطی 12 ماهه گزینه سبک‌تری برای مردم است.

حداقل در سال 2017، بسیاری از ویژگی‌های موجود در آیفون 8 مانند پنل OLED، صفحه‌نمایش لبه به لبه و حسگرهای ویژه تشخیص چهره منحصر بفرد این گوشی خواهند بود. هفته گذشته مینگ-چی کو اعلام کرد که اپل می‌خواهد فقط 2 تا 4 میلیون آیفون را به فروش اولیه برساند که منتظران آیفون 7 اس و 7 اس پلاس را ناامید می‌کند.

همچنین مشخص بود که 85 درصد از افراد شرکت‌کننده در نظرسنجی، مشکل مالی ندارند بلکه قیمت آیفون 8 را ناعادلانه خواندند.

نظر شما در مورد قیمت آیفون 8 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

واقعا گرونه به پول ایران میشه حدود۴ میلیون اوووف

Peiman

منم حاضر نیستم 4,5بدم گوشی. واقعا نمیارزه

Peiman

داشتم به این فکر میکردم ک اگه امسال اینو نخرم مجبورم 7s plus با طراحی قدیمی رو بگیرم. اما یدفع به ذهنم رسید ک اپل نزدیکای عید iPhone se جدید و معرفی میکنه و اونم با طراحی جدید و حاشیه کم فک کنم حداقل پنج اینچ باشه. پس صبر میکنم و اونو میگیرم

REZA

خیلیا هستن میخرن،کاری به کاربرا حرفه ای او اس ندارم،ولی بعضیا رو میبینم که میرن ایفون میخرن در حالی که نمیدونن اصلا چی هست،بعد یه سالم هنوز واسه نصب یدونه نرم افزار یا اپدیت میرن در مغازه فلان کار و بکن واسم،ادم حالش بهم میخوره!
شاید اگه این دید رو ایفون نبود منم میخریدم.
حالا بحث قیمتشه،اپل با این قیمت،قیمته گوشیا قدیمیش و احتمال زیاد کم میکنه

Peiman

اره واقعا، خیلیا برا کلاس میخرن ایفونو.

احسان

همهٔ گوشی‌هاش همینه اپل

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...