حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس ذن‌فون 4 (ZenFone 4) در GFXBench مشاهده شد؛ آشکارسازی مشخصات قبل از معرفی رسمی هفته آینده

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، اطلاعیه‌ها، ایسوس

روز دیگر، ایسوس (Asus) به طور تصادفی اطلاعاتی در مورد چهار مدل ZenFone 4 را ارائه داد که شامل خود ذن‌فون 4 (ZenFone 4)، ذن‌فون 4 سلفی (ZenFone 4 Selfie)، ذن‌فون 4 پرو (ZenFone 4 Pro) و ذن‌فون 4 مکس (ZenFone 4 Max) بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

امروز ذن‌فون 4 (ZenFone 4) در GFXBench مشاهده شد و برخی اطلاعات گوشی لو رفت. با صفحه نمایش گوشی شروع می‌کنیم؛ این گوشی یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080×1920 خواهد داشت. قلب تپنده هشت هسته‌ای پرچمدار ایسوس تا سرعت 2.2 گیگاهرتز هم بالا می‌رود و یک آدرنو 508 نقش پردازنده‌ گرافیکی را بازی خواهد کرد؛ به نظر می‌رسد که پردازنده این دستگاه اسنپدراگون 630SoC خواهد بود. همچنین فهرست GFXBench نشان می‌دهد که ZenFone 4 با 4 گیگابایت رم همراه با 64 گیگابایت فضای داخلی عرضه خواهد شد. در حالی که صحبت از دوربین دوگانه (یکی 12 مگاپیکسلی و دیگری 8 مگاپیکسلی) است، GFXBench فقط از یک دوربین 12 مگاپیکسلی یاد کرده است؛ یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه وظیفه تهیه فیلم و عکس از شما را خواهد داشت و اندروید 7.1.1 روی گوشی نصب خواهد بود. 

GFXBench  از باتری صحبتی نکرده ولی شایعات از باتری 3300 میلی‌آمپر-ساعتی خبر می‌دهند. این دستگاه از حافظه جانبی (microSD) تا سقف یک ترابایت پشتیبانی خواهد کرد.

ایسوس از ذن‌فون 4 در پنجشنبه آینده در تاریخ 17 آگوست یا 26 مرداد رونمایی خواهد کرد. احتمالا گوشی با 4 گیگابایت رم حدود 590 دلار قیمت خواهد داشت.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...