حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش ۵ میلیون تلفن شیائومی ردمی نوت ۴ آن هم در هند!

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی، مطالب ترنجی

با آمار جالبی از سوی َیائومی روبرو شده‌ایم آماری که ادعا می‌کند ۵ میلیون ردمی نوت ۴ در کشور هند به فروش رفته‌است! با ترنجی باشید تا ببینیم خبر واقعیت دارد؟

ردمی نوت ۴یی که تنها پس از عرضه توانست در سریع‌ترین زمان ممکن ۱ میلیون دستگاه فروش کند، اکنون به مرحله تازه‌ای رسیده و با ۵ میلیون فروش ردمی پس از فروش یک میلیونی، با آماری فوق‌العاده در ۶ ماه روبرو شده‌ایم. همچنین طبق تحقیقات IDC، فهمیده‌ایم که در سه ماهه‌ی اول ما با پرفروش‌ترین تلفن در طول تاریخ روبرو شده‌ایم (در کشور هند.)

این موضوع هم در حالی رخ می‌دهد که ردمی 3S با گذشت ۹ ماه و در زمان قبل‌تر از ردمی نوت ۴، ۴ میلیون گوشی فروخته بود. بازار هند بسیار برای شیائومی به‌صرفه است شما چه خواهید گفت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرداد چراغی
کدنویس وب، توسعه‌دهنده اندروید، سرپرست تیم The Future، سرپرست تیم Best Team، سرپرست تیم طنزنامه، نویسنده وب با 3 سال‌ونیم تجربه کار حرفه‌ای، عضویت در تیم‌های مختلف از سال 90، 3 سال‌ونیم کاربر ترنجی، 6 سال کاربر دنیای‌بازی، و از حامیان جناب علی‌اصغر هنرمند. بهترین سال‌های تجربه تکنولوژی، با وب‌سایت نارنجی. ایمیل: mehrchh@yahoo.com آی‌دی تلگرام: Professional_Writer