حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۱۰ عطر تابستانی زنانه ۲۰۱۷ ، که بلافاصله شما را روانه تعطیلات رویاییتان می کند

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | مد و لباس

فصل ها در گردشند وما در هر فصل علاوه بر پوشاک ، رنگ ها و آرایش  به این فکر میکنیم تا عطر خود را تعویض کنیم. با گرم شدن هوا نیز، سعی مان این است عطری که برای این فصل انتخاب می کنیم متفاوت باشد و احساس خنکی و تازگی منتقل کند. در این مقاله برآنیم تا لیستی از عطرهای زنانه تابستانی محبوب و توصیه شده را به شما پیشنهاد کنیم.

Calvin Klein CK One Summer

با شیشه ای روشن و جالب با حال و هوای تابستانی و رایحه ای فوق العاده تازه و فرش که به واسطه لیمو، خیار و مشک کرمی خلق شده است. با اسپری کردن این عطر روحتان قطعا به یک مکان شاد سفر خواهد کرد.

Dolce & Gabbana Light Blue Eau Intense

اگر می خواهید به یک منطقه گرمسیری سفر کنید اما در حال حاضر نمی توانید، این عطر با رایحه پر از لیمو، سیب سبز تازه، چوب و مشک به شما کمک می کند تا حس تازگی و جوانی کنید.

Victoria’s Secret

با نت هایی از گواوای گرمسیری و گل سوسن، ترکیبی از میوه و گل ساخته است که مطئنا شما را به مقصد تعطیلات مورد علاقه تان می برد.

Philosophy Pure Grace Summer Surf

رایحه گل این عطر با الهام از یک روز زیبای تابستانی، دو تم اسپری دریایی و مشک با نت هایی از گل تیاره را با خود به همراه دارد که شما را به یک باغ پر زرق و برق  می برد.

Escada Fiesta Carioca

رایحه پشن فروت برزیلی، شکوفه پرتقال، تمشک قرمز، مشک و چوب سدر با هم ترکیب شدند تا این عطر را با ترکیبی از میوه  و گل که برای تابستان فوق العاده است، خلق کنند.

Tom Ford Mandarino Di Almlafi

دوست دارید چشمانتان را ببندید و حس کنید در ساحل آلمافی نشسته اید؟ این عطر که سرشار از روغن ماندارین، ریحان، نعناع و یاسمن است را بر روی بدن خود اسپری کنید، بنشینید و استراحت کنید.

 

Molton Brown Coastal Cypress & Sea Fennel

با وجود نت های دریایی، چوب سدر و مشک در این عطر بعد از اسپری آن احساس می کنید که کنار ساحل نشسته اید.

  Estée Lauder Bronze Goddess

شاید هیچ چیز به اندازه عطر آرام بخش نارگیل شما را به یاد تعطیلات نیاندازد. یک اسپری از این عطر که ترکیبی از روغن ترنج، عنبر گرم، گل تیاره، وانیل و نارگیل شما را به جزایر محبوبتان می برد.

Yves Saint Laurent Black Opium Floral Shock Eau De Parfum

این عطر مناسب برای تمام طرفداران قهوه است. بیدار شدن و آغاز یک روز با یک قهوه غلیظ، دلنشین است قبول دارید؟ حالا قهوه را در غالب یک عطر تصور کنید. یک فنجان اسپرسو چطور است؟ رایحه دلنشین قهوه به خوبی با وانیل، شکوفه پرتقال و گاردنیا ترکیب شده و این عطر را بسیار تابستانی کرده است.

Chloe

سومین نسخه از کلوئه با الهام از نمونه ارجینالش نت‌های جدیدی شامل ترکیب شکوفه‌های پرتقال (که آن را شیرین‌تر و عاشقانه‌تر کرده است) ، وانیل و رایحه مخملی چوب صندل عرضه کرده است . روبان ظریف کنار شیشه شفاف این عطر، زنانه بودنش را تکمیل می‌کند.

 

قطعا در دنیای پر زرق و برق و متنوع عطرها برندهای بسیاری است که محبوب شماست و در این لیست وجود ندارد، چرا که تنها قصد براین بود تا لیستی مختصر از محبوبترین ها و پیشنهاد شده های مناسب برای این فصل ارائه شود. در مقاله بعدی از عطرهای تابستانی آقایان خواهیم گفت.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
قاضی