حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آخرین آپدیت گوگل کمرا ، فلش مجازی را برای شما فراهم می‌آورد

گوگل به تازگی آپدیتی برای برنامه دوربین خود منتشر کرده است که این برنامه را به نسخه 4.4 بروزرسانی می‌‌کند. اما یک ویژگی بسیار مفید و واقعا ضروری در این آپدیت به این برنامه اضافه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تلفن‌های همراهی که دارای فلش سلفی هستند شاید از این موضوع زیاد خوشحال نشوند اما افرادی که تلفن‌همراه آنها به فلش برای دوربین جلو مجهز نیست قطعا از شنیدن این خبر به وجد خواهند آمد. اگر با iOS کار کرده باشید به طور حتم می‌دانید که صفحه نمایش در زمان عکس‌برداری با دوربین سلفی در نور کم ، حالتی پر نور از رنگ سفید به خود می‌گیرد و باعث می‌شود بتوانید به عکس برداری در نور کم بپردازید.

خب این قابلیت به تازگی به نسخه 4.4 گوگل کمرا آمده است. شما می‌توانید این ویژگی را بر روی دو حالت اتوماتیک و روشن در قسمت تنظیمات این قسمت قرار دهید. حالا زمانی که اقدام به عکس برداری کنید شاهد روشن شدن صفحه تا حداکثر و به رنگ زرد مایل به قهوه‌ای خواهید بود.

به غیر از این ویژگی این نسخه از برنامه شاهد تغییراتی مانند دوبار ضربه زدن برای زوم   نیز بوده است. البته باید یک مورد را بگوییم که شاید ناراحت کننده باشد. این قابلیت تنها بر روی پیکسل‌ها و نکسوس‌ها کار می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji