حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای جدیدی منتسب به ساعت هوشمند جدید Fitbit منتشر شد

اگر یادتان باشد چند ماه پیش تصاویری از ساعت هوشمند Fitbit به بیرون درز کرده بود که چندان واضح نبود اما مشخص می‌کرد که این شرکت در حال کار بر روی ساعت جدیدش است. حال امروز رندرهایی منتسب به این ساعت هوشمند فاش شده است که تقریبا تمامی قسمت‌های ظاهری آن را به نمایش می‌گذارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به نظر می‌رسد که منبع منتشر کننده این رندرها با منبعی که در گذشته تصاویری از این ساعت هوشمند را فاش کرده بود یکی باشد. در هرحال تصاویر جدید واضح‌تر هستند و این ساعت هوشمند جدید را از زاویه‌ای متفاوت به نمایش می‌گذارند. همچنین همان طور که انتظار داشتیم به نظر می‌رسد سنسور ضربان قلب در قسمت پشتی آن قرار گرفته است. لازم به ذکر است که رندرهای فاش شده، به ما نشان می‌دهند که این ساعت هوشمند حداقل در دو رنگ طلایی/رزگلد و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

با این حال ما مطمئن نیستیم که Fitbit رنگ‌های دیگری را نیز برای این ساعت هوشمند عرضه کند. هنوز مشخصاتی از این ساعت هوشمند در دسترس نیست، اما ما انتظار داریم تا شاهد اکثر قابلیت‌های متداول در آن باشیم. همچنین طبق شایعات منتشر شده به نظر می‌رسد که این دستگاه به طور کامل از برنامه‌های شخص ثالث پشتیبانی کند که ویژگی خوبی برای آن تلقی می‌شود. ساعت هوشمند جدید کمپانی Fitbit احتمالا در آینده‌ای نه چندان دور معرفی و به بازار عرضه شود.

نظر شما درباره این ساعت هوشمند چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا