حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جهانگرد: سرعت اینترنت تا پایان برنامه ششم به ۱۰۰ مگابیت در ثانیه خواهد رسید

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار

جهانگرد در نشستی خبری با اشاره به رشد شاخص‌های توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات به واسطه ایجاد شبکه ملی اطلاعات گفت: برآورد شده بود تا پایان برنامه پنجم به سرعت دو تا چهار مگابیت برسیم که هم‌اکنون این سرعت به بیش از ۱۰ مگابیت رسیده است. همچنین در برنامه ششم پیش‌بینی سرعت ۲۰ مگابیت در ثانیه را داریم که با توجه به رشد سرعت دسترسی از طریق شبکه‌های موبایل، پیش‌بینی می‌کنیم به راحتی ارتباط ۱۰۰ مگابیت برای مبادلات ترافیک دیتا تا پایان برنامه ششم داشته باشیم.

هم‌اکنون ۴۰ میلیون دسترسی به موبایل باند پهن و ۱۲ میلیون دسترسی به اینترنت ثابت باند پهن به ثبت رسیده و برآورد می‌شود که با افزایش میزان دسترسی از طریق فیبر نوری، شاهد رشد شتابان شبکه دسترسی پرسرعت، در این حوزه باشیم.۱۲۰۰ شهر تحت پوشش شبکه ارتباطی کشور قرار دارد و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال تمامی شهرها به نسل چهارم موبایل مجهز شوند.

وی همچنین از فراهم شدن امکان پرداخت موبایلی پول خرد تا شهریورخبرداد و گفت: بیش از ۵۰ درصد پرداخت‌های خرد زیر ۱۰ هزار تومان است، بنابراین شرایطی در حال فراهم شدن است که کاربران بتوانند این پرداخت‌ها را نیز از طریق گوشی‌های خود و بدون اتصال لحظه‌ای به سیستم بانکی کشور انجام دهند؛ براین اساس به منظور امکان تراکنش روی تلفن همراه با بانک مرکزی به توافق رسیده‌ایم تا نقل و انتقال پول خرد برای خریدهای زیر ۱۰ هزار تومان از طریق شبکه بانکی روی موبایل فراهم شود.به این ترتیب قرار است یک حساب بانکی از سوی هر کاربر احراز شود تا پس از پرداخت‌های خرد انجام شده از سوی کاربر، گزارش کلی به سیستم بانکی ارائه و از حساب کاربر این مبلغ تجمیع شده، کسر شود.

وی همچنین از تأسیس مرکز توانمندسازی استارتاپ‌ها در ۳۰ استان و بر پایه ایجاد فرصت شغلی و تسهیل‌گری فضا برای این فعالیت‌ها خبر داد.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

غیر ممکنه کیفیتو ببرید بالا نه سرعتو واسه ما ایرانیا سرعت ۲۰ مگ با ۱۰۰ مگ فرقی نداره مگه قراره چیکارکنیم ؟ولی کیفیت پایینه اونقدر قطع و وصلی داریم و افت سرعت که غیر قابل تحمله هیچ کس هم پاسخگو نیس ۲۰ مگ سرعت واقعی و با کیفیت بدید ۱۰۰مگ پیشکش

Saeed Mohammadipouya

شماها جیب مارو نزنید سرعت پیشکش

bboy

@جهانگرد 🙂
سرعت 1000 مگابیت ( 100 مگابایت ) – پینگ 2 – بدون محدودیت حجم – ماهانه 4 یورو
چیزیه که من دارم میدم .

Peiman

به جای این کارا کیفیت بالا ببرین و قیمتو کم کنید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com