حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال‌جی V30 دوربین گوشی‌های هوشمند را متحول خواهد کرد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، ال‌جی

شرکت ال‌جی الکترونیکس از لنز شیشه‌ای با دیافراگم F1.6 در دوربین دوگانه گوشی پرچم‌دار V30  استفاده کرده است و توانسته با به‌کارگیری این دو فناوری پیشرفته و نوآورانه سطح جدیدی از عکاسی را به صنعت گوشی‌های هوشمند بیاورد.

از گذشته تا به حال، دوربین‌های پیشرفته و باکیفیت در سری گوشی‌های ال‌جی وجه تمایز و مزیت رقابتی این شرکت بوده‌اند. اتفاقی که با دوربین دوگانه جدید گوشی V30 که مجهز به بزرگترین اندازه دیافراگم در دنیا و شفاف‌ترین لنز موجود است دوباره تکرار خواهد شد. دیافراگم F1.6 لنز ال‌جی که بزرگترین اندازه دیافراگم در بین گوشی‌های موجود است می‌تواند نسبت به لنز F1.8 تا 25 درصد نور بیشتری جذب کند. همچنین لنز بسیار شفاف شیشه‌ای به نسبت لنز‌های پلاستیکی در جذب نور بیشتر کمک کرده و به‌علاوه رنگ‌ها را بهتر بازسازی می‌کند. این دو نوآوری باعث می‌شوند گوشی V30 به یک گزینه منحصربه‌فرد برای عکاسی و فیلم‌برداری تبدیل شود.

آقای Juno Cho رئیس بخش ارتباطات موبایلی ال‌جی می‌گوید: ال‌جی میراث بی‌نظیری در زمینه تصویربرداری گوشی‌های همراه دارد و تصمیم ما برای استفاده از شیشه در گوشی V30 به این دلیل بود که تا قبل از این گوشی استفاده از آن فقط منحصر به دوربین‌های حرفه‌‌ای DSLR بود. برای کاربرانی که به سری V علاقه دارند این نوآوری فوق‌العاده است.

دوربین گوشی V30 علاوه بر گوشی‌های دیگر بازار، در همه زمینه‌ها از گوشی‌های قبلی سری V نیز برتر است. در هنگام تصویربرداری با لنز عریض، اعوجاج دوربین فوق پیشرفته V30 نسبت به مدل V20 تا سه برابر کمتر شده است و آن را تبدیل به گزینه‌ای ایده‌آل برای عکس‌برداری دسته‌جمعی، عکس‌برداری از فضاهای داخلی و مناظر بزرگ و عریض کرده است.

حتی با وجود این فناوری‌های پیشرفته و بهبود‌ها، دوربین پشتی گوشی ال‌جی V30 همچنان زیبایی خود را حفظ کرده و 30 درصد نسبت به گوشی V20 کوچک‌تر شده است. این دوربین با امکانات رابط کاربری UX ال‌جی مثل تشخیص لیزری AF، لرزش‌گیر اپتیکال و الکترونیکی مناسب عاشقان عکاسی بوده و استفاده از آن نیز مانند مدل‌های قبلی بسیار راحت و آسان خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

به نظر میاد الجی ایندفه گوشی خوبی معرفی میکنه

Sadeghh

یه حسی میگه الجی میخواد بترکونه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....