حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال رونمایی اچ‌تی‌سی از نسخه میان رده U11 تا آخر امسال

چند وقت پیش اعلام شد که اچ‌تی‌سی درحال ساخت یک گوشی میان رده با اسم HTC Ocean Life است. امروز اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر شده است که اسم و مشخصات سخت افزاری آن را فاش کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به نظر می‌رسد که اچ‌تی‌سی اسم این گوشی را HTC U11 Life گذاشته است که مدل میان رده U11 فعلی است. انتظار می‌رود این گوشی با صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولیشن 1920×1080 رونمایی شود. همچنین به نظر می‌رسد پردازنده این گوشی اسنپدراگون 630 باشد درحالی که اطلاعات قبلی خبر از وجود پردازنده 660 می‌دادند.

حافظه داخلی این دستگاه 32 گیگابایت می‌باشد که می‌توان تا 2ترابایت دیگر به آن اضافه کرد. همچنین این گوشی همانند برادر بزرگتر خود، از سنسور اثر انشگت ترکیب شده با دکمه خانه در جلوی گوشی برخوردار است.

دو دوربین اصلی و سلفی این گوشی حسگری 16 مگاپیکسلی دارند که باعث می‌شود تصاویر شفاف و واضح با دوربین سلفی این گوشی داشته باشید.

همچنین به همراه این گوشی قرار است تا هدفون‌های “Usonic” نیز به مصرف کننده داده شود. این هدفون دارای ویژگی حذف نویز می‌باشد و شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی در زمینه صدای محیط به موسیقی دلخواه خود گوش کنید. این گوشی همچنین به غیر از این موارد با توجه به میان رده بودن این گوشی از گواهینامه IP67 برخوردارد باشد. به این ترتیب نگرانی از بابت نفود آب به این گوشی نخواهید داشت.

نظر شما درمورد این دستگاه چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

اچ تی سی با این کاراش فقط خودشو نابود میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji