حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلفن همراه ZTE Z982 در گیک بنچ رویت شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، شایعات

همین چند وقت پیش بود که ZTE از گوشی MAX XL رونمایی کرد.اما این گوشی کمبود‌هایی نیز داشت. اما به نظر می‌رسد گوشی جدید ZTE در گیک بنچ با رفع این کمبود رویت شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اگر نگاهی به مشخصات MAX XL داشته باشیم به مواردی چون : پردازنده اسنپدراگون 435 ، 2گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مواجه می‌شویم.

حالا نگاهی به مشخصات Z982 بیاندازیم.

بله همانطور که مشاهده می‌کنید پردازنده و به طور کلی سخت افزار و نرم‌افزار گوشی با گوشی Max XL تفاوتی ندارد ، اما تنها یک تفاوت جزئی می‌توان بین این دو پیدا کرد: دوربین.

دوربین استفاده شده در این نسخه یک دوربین 16 مگاپیکسلی است که توانایی ضبط ویدیو‌هایی با رزلویشن 2160P یا همان 4K را دارد. همچنین دوربین سلفی این دستگاه سنسور 8 مگاپیمسلی دارد که طبق گزارش توانایی ضبط ویدو‌هایی با رزولیشن 1440×1080 دارد. البته ما امیدواریم این یک اشتباه باشد به دلیل اینکه به این رزولیشن می‌توان ویدیو‌های فول اچ‌دی با ابعاد 4:3 گرفت.

گوشی MAX XL با قیمتی زیر 200دلار عرضه شده است و انتظار داریم با توجه به یکسان بودن بیشتر بخش‌های این گوشی جدید، مقدار کمی افزایش قیمت داشته باشیم. البته یک مورد وجود دارد. چندی قبل تلفن‌همراهی با همین شماره مدل با پردازنده اسنپدراگون 625 معرفی شده بود.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji