حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر جدید از تمامی زوایای Moto X4 منتشر شد [آپدیت شد]: مشخصات گوشی نیز فاش شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، موتورولا

یک هفته بعد از انتشار آخرین تصویر از موتورولا ایکس 4 می‌گذرد اما به تازگی تصویری جدید از این گوشی منتشر شده که گوشی را از تمامی زوایا نشان می‌دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

خب بیاید نگاهی به تصاویر جدید بیاندازیم. در پنل جلویی گوشی شاهد حاشیه در کناره‌ها و سنسور اثر انگشت در جلوی دستگاه هستیم. اگر نگاهی به پشت دستگاه داشته باشیم نیز دو دوربین اصلی گوشی به همراه لوگوی موتورولا را مشاهده می‌کنید. جنس قاب پشتی از گلس می‌باشد که در لبه‌ها خمیدگی خفیفی دارد.

همچنین این تصاویر نشان از وجود جک 3.5 میلی متری صدا و یو‌اس‌بی تایپ سی را دارد.

مدلی که در تصاویر مشاهده می‌کنید با شماره مدل XT1900-6 است که با درگاه سیم‌کارت هیبریدی و تلوزیون دیجیتال وارد بازار خواهد شد . توربو شارژ و ایرفونز نیز از دیگر مواردی هستند که به همراه این گوشی عرضه خواهند شد.

این گوشی قرار است تا به صورت رسمی ، 24 آگوست در برزیل رونمایی شود.

آپدیت:

به نظر می‌رسد مشخصات این گوشی فاش شده است. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 630 در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو 508 استفاده خواهد کرد. این تلفن دو نسخه خواهد داشت:

نسخه اول با سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برای آمریکای شمالی،اروپا و آمریکا لاتین و نسخه دوم با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برای آسیا.

باتری این دستگاه یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی جداشدنی است که به همراه توربو شارژ عرضه می‌گردد. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به گواهینامه IP68 اشاره کرد ، این به این معنا است که شما می‌توانید بدون نگرانی با گوشی در زیر آب کار کنید.

صفحه نمایش این گوشی یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولیشن فول‌ اچ‌دی می‌باشد.

به قسمت دوربین که برویم این گوشی یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و یک دوربین 12  با دریچه دیافراگم 2.0 و یک دوربین 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 2.2 برای دوبین اصلی گوشی دارد. دوربین 8 مگاپیکسلی این گوشی توانایی ثبت تصاویر عریض 120 درجه‌ای دارد.

همچنین این گوشی در دو رنگ “Sterling Blue” و “Super Black” عرضه خواهد شد

منبع: فون آرنا

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji