حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر و مشخصات ایسوس زنفون 4 و نسخه کوچکتر از زنفون 4 مکس نیز فاش شد

به نظر می‌رسد شرکت ایسوس قصد دارد تا موردی هیجان انگیز در روز رونمایی از تلفن‌های جدید سری زنفون خود نداشته باشد. این موضوع را می‌توان از انتشار تصویر و مشخصات گوشی‌های این سری به صورت رسمی در فروشگاه ایسوس نشان داد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بعد از فاش شدن مشخصات و تصاویر ایسوس سلفی و سلفی پرو ، حالا نوبت به زنفون 4 و نسخه کوچکتر زنفون 4 مکس رسیده است.

ایسوس زنفون 4

شماره مدل این دستگاه “ZE554KL” می‌باشد و دارای سخت افزاری قدرتمند است. وظیفه پردازش‌های این گوشی به عهده پردازنده اسنپدراگون 630 می‌باشد. همچنین 4گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات اصلی این گوشی هستند. صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولیشن فول‌اچ‌دی (امولد یا IPS هنوز معلوم نیست) به همراه گوریلا گلس 2.5D نیز مشخصات صفحه نمایش این گوشی است. دوربین‌های اصلی این گوشی دو دوربین با رزولیشن 12 و 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی یک دوربین 8 مگاپیکسلی است.

همچنین این گوشی از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی می‌کند.

ایسوس زنفون 4 مکس

ایسوس در حرکتی جنجالی از نسخه کوچک ایسوس زنفون 4 مکس اطلاعاتی فاش کرد و نسخه کنونی این گوشی با تغییر نام به اسم ” ZenFone 4 Max Plus” برادر بزرگ این گوشی می‌شود. شماره مدل این دستگاه “ZC554KL” است.

نسخه کوچکتر زنفون 4 مکس از صفحه نمایش 5.2 اینچی IPS با رزولیشن اچ‌دی برخوردار است. همچنین از پردازنده اسنپدراگون 425 (یا 430) برای پردازش‌های خود استفاده می‌کند. باتری این گوشی نیز یک باتری 4100 میلی آمپری است. دوربین‌های این نسخه تشکیل شده از دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای دوربین جلویی دستگاه است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji