حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گیم پد MotoMod موتورولا به زودی و در تاریخ 3 شهریور ماه در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت

همان‌ طور که می‌دانید کمپانی موتورولا چندی پیش MotoMod ‌هایی را برای دو گوشی هوشمند Moto Z2 Force و Moto Z2 Play معرفی کرد. حال خبر رسیده است که گیم پد آن به زودی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در حالی که شرکت‌هایی نظیر الجی و گوگل در نهایت تصمیم به متوقف کردن برنامه‌های خود جهت عرضه گوشی هوشمند ماژولار کردند، اما موتورولا هنوز هم خانواده سری Z خود را همراه با ویژگی‌های ماژولار در دسترس خریداران قرار می‌دهد.

اگر شما نیز گیمر هستید حتما تا به حال علاقه‌مند به گیم پد ماژولار این شرکت شده‌اید. موتورولا تایید کرده است که این گیم‌ پد که در اوایل سال جاری معرفی شده بود، به زودی در تاریخ 25 اوت مترادف با 3 شهریور ماه و با قیمتی 79 دلاری به بازار عرضه خواهد شد که برای گیم پدی وابسته به گوشی بسیار گران است.

همچنین به نظر می‌رسد این MotoMod به طور انحصاری توسط اپراتور Verizon فروخته شود که برای کاربران دیگر نقاط جهان جذاب نخواهد بود و با این شرایط نباید انتظار اعمال تخفیفی از سوی شرکتی دیگر را نیز داشت. با این حال اگر این عوامل برای شما مهم نباشد، می‌توانید این گیم پد را به زودی تهیه نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا