حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعه: مشخصات گلکسی نوت 8 فاش شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، سامسونگ، شایعات

چند وقت پیش پستی درمورد رنگ‌های جدید نوت 8 به همراه تصاویر پس زمینه آن را برای شما قرار دادیم. حال به نظر می‌رسد به غیر از تصاویر و رنگ‌بندی این گوشی ، مشخصات این گوشی نیز فاش شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به تازگی گزارش‌هایی از سمت منابع چینی منتشر شده که مشخصات کامل گلکسی نوت 8 را فاش می‌کند.

بر اساس این گزارش گلکسی نوت 8 از صفحه نمایش 6.3 اینچی با رزولیشن 1440×2960 بهره می‌برد. همچنین نسبت تصویر این صفحه نمایش 18.5 به 9 می‌باشد. پردازنده استفاده شده در این گوشی به دو نوع ختم می‌شود. پردازنده اسنپدراگون 835 و اگزینوس 8895 که نسخه اسنپدراگون این گوشی تنها برای بازار آمریکا است و نسخه اگزینوس برای بازار‌های جهانی می‌باشد.

حافظه داخلی و رم دستگاه به ترتیب 128 و 6 گیگابایت می‌باشد. اما نکته نگران کننده به باتری دستگاه بر می‌گردد که یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی می‌باشد. همچنین طبق رسم چند سال اخیر: باتری این گوشی قابل تعویض توسط کاربر نمی‌باشد.

همچنین در قسمت دوربین شاهد دو دوربین 12 یا 13 مگاپیکسلی خواهیم بود. سیستم عامل این گوشی اندروید نوقا می‌باشد که همانند گلکسی اس 8 از آخرین رابط کاربری سامسونگ بهره می‌برد.

گلکسی نوت 8 را می‌توان نسخه تکمیل شده گلکسی اس 8 نامید. از صفحه نمایش تا دوربین و موارد دیگر این گوشی تقریبا شبیه به گلکسی اس 8 است.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji