حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر جدیدی از ساعت هوشمند Garmin Vivoactive 3 به بیرون درز کرد

به نظر می‌رسد کمپانی Garmin قصد دارد تا ساعت هوشمند جدیدی را با نام Vivoactive 3 در آینده‌ای نزدیک معرفی کند. اخیرا تصاویری از این ساعت هوشمند منتشر شده است که ما را با ظاهر نهایی این دستگاه آشنا می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با توجه به تصاویر منتشر شده می‌توان فهمید که ساعت هوشمند جدید Garmin با ظاهری متفاوت عرضه خواهد شد و طراحی جدیدی را در خط تولید سری Vivoactive این شرکت پدید خواهد آورد.

یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های این ساعت هوشمند با نسل گذشته خود، ابعاد آن بوده که به طور محسوسی بزرگ‌تر شده است. همچنین گزارشات حاکی از آن است که Vivoactive 3 اولین ساعت هوشمند کمپانی Garmin از این سری خواهد بود که به نمایشگری دایره‌ای مجهز شده است. به طور قطع این ویژگی پیشرفتی قابل توجه و برگ برنده‌ای برای آن در مقابل رقبا محسوب خواهد شد. همچنین سنسور ضربان قلب اپتیکال این دستگاه در طراحی جدید به پشت نمایشگر انتقال یافته که نشان می‌دهد این ساعت هوشمند با طراحی مجدد هنوز هم در زمینه‌های سلامتی پیشتاز خواهد بود.

طراحی جدید Vivoactive 3 بیش از پیش به سری Fenix این کمپانی نزدیک شده است به طوری که می‌توان گفت در طراحی ظاهری و رابط کاربری آن کاملا از سری Fenix الهام گرفته شده است. لازم به ذکر است که حالا کاربران قادر خواهند بود تا از طریق این ساعت هوشمند به پیام‌های خود پاسخ داده و همچنین تمامی ویژگی‌های تناسب اندام را به صورت آنلاین تجربه کنند.

انتظار می‌رود Vivoactive 3 همانند نسل‌های گذشته‌اش در برابر نفوذ آب مقاوم باشد. با اینکه هنوز اطلاعات دیگری در خصوص این ساعت هوشمند منتشر نشده و مشخصات فنی آن نیز برای ما نامشخص است اما احتمالا در آینده‌ای نه چندان دور شاهد معرفی رسمی این ساعت هوشمند توسط Garmin خواهیم بود.

نظر شما درباره این ساعت هوشمند چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا