حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا 8 به همراه دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی تولید شده توسط زایس عرضه خواهد شد

با توجه به اخبار ، در آستانه عرضه پرچمدار جدید نوکیا ، یعنی نوکیا 8 هستیم که به احتمال زیاد در 16 آگوست یعنی 6 روز دیگر شاهد معرفی آن خواهیم بود.در حال حاضر بسیاری از مشخصات این پرچمدار لو رفته و تقریبا چیزی برای معرفی باقی نمانده است ، مگر قیمت و بازار های عرضه که در مراسم رونمایی از آنها مطلع خواهیم شد.
احتمال زیاد اطلاع دارید که نوکیا 8 با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و لنز کارل زایس به همراه یک نمایشگر 5.3 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل عرضه خواهد شد.

یکی از مواردی که در مورد آن هنوز اطلاعات دقیقی به دست نیامده بود، دوربین جلو یا همان دوربین سلفی این گوشی بود ، که بسیاری از افراد مشتاق خرید این گوشی را در فکر اینکه آیا قادر هستند عکس های سلفی خوبی بگیرند یا نه را فرو می برد ؛ اینطور که به نظر می رسد ، بله ، کیفیت سلفی های نوکیا 8 به خوبی دیگر پرچمداران یا حتی بهتر از آنها خواهد بود.گویا نوکیا قصد استفاده از یک دوربین 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین جلو را دارد که قادر به ضبط ویدئو با کیفیت 4K نیز خواهد بود.

اگر چه انتظار عرضه این گوشی با اندروید O را نباید داشته باشید ، اما به تازگی شاهد تست کردن نسخه جدید سیستم عامل محبوب گوگل بر روی این گوشی توسط کمپانی HMD بودیم.در صورت عرضه نوکیا 8 با اندروید O می توان نوکیا 8 را یکی از رقیبان گوشی های تولید خود کمپانی گوگل دانست ، چرا که تا سال دیگر خبری از اندروید جدید نخواهد بود و در طول این یک سال امکان گرفتن بازار پیکسل ها توسط نوکیا 8 ، چندان غیر ممکن به نظر نمی رسد.

در آخر ، شایعاتی خبر از قیمت 530 یورویی این گوشی در اروپا را می دهند که واقعا مقرون به صرفه و کمتر از پرچمداران شرکت های دیگر است.در صورت صحت این خبر حتما شما را مطلع خواهیم کرد.

نظر شما چیست؟ آیا نوکیا می تواند موفقیت خود را باز هم تکرار کرده و خود را از منجلاب برشکستگی دوباره نجات دهد؟ شما حاضر به خرید نوکیا 8 هستید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد صالح موسی پور
تا تهش هستیم دوستان :)