حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ترنجی با لباس و ویژگی های جدید

نوشته

6 سال قبل | 23 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، ترنجی

ویژگی های جدید ترنجی رو با هم یک مرور کنیم بد نیست…

بعد از کلی تلاش و پاره کردن طرح های پیاده سازی شده ، بالاخره به یک طرح نسبتا ایده آل رسیدیم و تصمیم گرفتیم شروع به دولوپ کردنش کنیم.حدودا ۶ ماه از زمان آخرین تغییر قالب سایت میگذره و با توجه به باگ ها و مشکلات قالب قبلی ، تمام سعیمون رو کردیم که از انتقاد های شما عزیزان استفاده کرده و نسخه جدید رو جوری طراحی کنیم که بیشترین بازدهی و زیبایی بصری را تا حد امکان در کنار امکانات خاص داشته باشد.در صورتی که هر گونه مشکلی در قالب جدید وبسایت مشاهده میکنید حتما حتما از طریق قسمت دیدگاه ها به اطلاع ما برسونید تا هرچه سریعتر مشکلاتش رو برطرف کنیم.انتقاد و پیشنهاد رو هم به همین صورت پذیرا هستیم دیگه!

و اما برسیم به ویژگی هایی که تا “اینجا” به ترنجی اضافه شدند.

  1. ویژگی اول ، اضافه شدن سیستم رنکینگ و امتیاز دهی کاربران ترنجی هست.این سیستم بر اساس میزان بازدید های روزانه شما از وبسایت ، بازدید های روزانه شما از مطالب مختلف و ارسال دیدگاه برای شما امتیاز اضافه یا کم می کند.حالا چرا گفتیم کم می کند دلیلش رو کی میفهمید؟ وقتی که شروع کنید به اسپم کردن بازدید یا کامنت برای امتیاز گرفتن که خب …
    در مورد این ویژگی باید بگیم که سعی کردیم با اضافه کردن این امکان جلوی ترول بازی یسری از افراد رو بگیریم تا یک فضای دوستانه تر و صمیمی تری بین کاربران داشته باشیم.
    کاربران بر اساس تعداد ترنج هایشان به چند دسته تقسیم میشن که در ادامه دسته ها رو با هم مرور میکنیم :۰ – ۱۰۰۰ ترنج : ترنجِ نرسیده
    ۱۰۰۰ – ۲۵۰۰ ترنج : ترنجِ رسیده
    ۲۵۰۰ – ۶۵۰۰ ترنج : ترنجِ خیلی رسیده
    ۶۵۰۰ – ۲۰۰۰۰ ترنج : ترنج لاگژری
    ۲۰۰۰۰ – ۵۰۰۰۰ ترنج : سوپر ترنج
  2. البته در تلاش برای اضافه کردن یک سیستم جدید برای امتیاز گیری هم هستیم به این صورت که به هر کاربر یک لینک معرفی اختصاص دهیم.با هربار کلیک بر روی آن لینک و بازدید از سایت کاربر صاحب لینک ۲ امتیاز جدید و با هر عضویت از طریق آن لینک ، کاربر صاحب لینک ۵۰ امتیاز دریافت می کند.در مورد امتیاز دهی بازدید و دیدگاه ها هم باید بگوییم که برای هر دیدگاه و یا هر بازدید ۱ امتیاز به کاربر اضافه خواهد شد.در نظر داشته باشید که محدودیت روزانه برای دریافت امتیاز از طریق بازدید ۱۰ امتیاز و از طریق ارسال دیدگاه ۲۰ امتیاز می باشد.
    تا یادم نرفته بگویم که برای ۱۰ کاربر برتر برنامه های ویژه ای در نظر داریم 🙂
  3. ویژگی بعدی که یک چیز پیش پا افتاده هست ، امکان لایک و دیسلایک کامنت ها هست که در صورتی از یک کامنت راضی باشید میتونید بهش لایک بدید تا بقیه کاربران رو در ارزیابی این کامنت یاری کنید و در صورتی که حرف بی مورد زده شده باشد و یا دارای منبع موثق نباشد می توانید از گزینه زیبای دیسلایک برای نشان دادن خشونت خودتان استفاده کنید.
  4. ویژگی های جدیدی که در حال تلاش برای استفاده شان هستیم رو متاسفانه نمیتونم بهتون اطلاع بدهم اما منتظر سورپرایز های جالبی باشید.

در نهایت از شما همراهان همیشگی ترنجی درخواست داریم که ما را تنها نگذاشته و با وجود همیشگیتون باعث دلگرمی و انگیزه فعالیت ما شوید.

توی قسمت کامنت ها منتظرتون هستیم 🙂

اشتراک در
اطلاع از
23 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

۶۰۲ امتیاز دارم خخخخ

مهرداد چراغی

سلام به داداش گلم احمد عزیز که چند ساله با ترنجی هستن! حاجی من هنوز نفهمیدم چطور ۶۰۲ امتیاز اوردی یعنی تو یه شب که این سیستم راه افتاده این همه پیج جابجا کردی؟ =|
ولی خوشحالم دوباره مثل قدیم با ترنجی هستی و کامنت میزاری 🙂 از کاربرای گل ترنجی ?

ahmad

راستشو بخوای من خیلی وقته با ترنجی هستم حتی وقتی سایت حدود یک ماه تعطیل شد.در مورد امتیازا یه ترفند به کار بردم خخخخخ

علیرضا قنبری

خخخخ
ترفندت که خیلی معلوم بود D:
اما حال کردم دمت گرم D:

ahmad

آقای قنبری عزیز ترفند من دیگه کار نمیکنه جلوشو گرفتید خخخخ

علیرضا قنبری

به نظرم قالب جدید یکی از بهترین قالب‌هایی هست که تا الان روی سایت بوده
سیستم رنک هم که واقعا عالی شده
۱۰ تا کاربر اول هم……D:

مهرداد چراغی

به عنوان یه طرفدار پایه‌ی ترنجی که سه سال و نیمه با خیلیا سر و کار داشتم، از دوست خوبم جناب موسی‌پور بسیار تشکر می‌کنم بابت قالب حرفه‌ای که راه انداختن. من همیشه می‌گفتم قالب اول سایت واقعا بهترین قالب وردپرسی بود که تو عمرم دیده بودم ولی الآن این رو خفن‌تر از اون می‌بینم یک چیز کاملا بروز.
درباره سیستم رنک کاربرا هم خیلی خوشحالم من خودم سال‌ها دنبال یه همچین چیزی تو سایت‌ها بودم که حرفه‌ای باشه هرچند از ۵ سال پیش هم با این سیستم‌ها آشنایی داشتم ولی این دو سه روزه که این راه افتاده و منم بررسیش کردم واقعا حال اومدم و جا داره یه خسته‌نباشید ویژه به جناب موسی‌پور بگم! دست‌خوش واقعا =)

NashenasI

سیستم رنکینگ فکر خوبیه، اما بنظر من بهتره بیشتر روی باگها و کاربرد منو ها کار کنید.
یکی از آزاردهنده ترین چیزها برای خواننده اشکال نگارشی یا از اون بدتر غلط املایی هست. خواهش میکنم وقتی مقاله مینویسید بازبینیش کنید یا حداقل یکی رو برای همچین موردی بذارید که نظارت کنه.
منو سایت خیلی از امکانات رو نداره و باید جای دیگه ای دنبالشون گشت!
بنظرم فونت سایت زیادی غیر رسمی هست شاید بهتره باشه یه بازنگری صورت بگیره.
شاید یکم پوستر خبر ها منظم تر و جمع و جور تر طراحی بشه بهتر باشه!
یه باگی مربوط به پنل کاربری (زیر لوگوی سایت) وجود داره که البته صرفاً مربوط به بالا اوردن سایت با مرورگر گوشی هست!
این ایرادها به چشم من اومدن امیدوارم رفع بشن، اما اشکال نگارشی رو حتما توصیه میکنم یه فکری براش بکنید و یه ناظر تعریف کنید براش چون اصلا برای خواننده قابل تحمل نیست!

موفق باشید

Peiman

لباس جدید ترنجی خیلی عالی شده و بهش میاد.
چند تا پیشنهاد دارم:
اولیش ک خییلیی برام مهمه اینه ک برای هر خبر یا بررسی یا هر چیز دیگه ک میزارید تعداد بازید کنندها هم بزارید .این قبلا بود ولی چند وقته نیست و برای من خیلی ازار دهندس
دومیش اینه که بررسی ها رو مثل قدیم کامل و به موقع انجام بدید.(مثلا xzp رو بررسی نکردید.نمیدونم قصد انجامشو دارید یا نه ولی امیدوارم ک هرچه زودتر انجامش بدید)
سومیش اینه ک بروز باشید و خبر ها رو سریع پوشش بدید و تاپیک هایی با موضوع های متنوع و متفاوت بزارید.رویه ک پارسال داشتین اصلا قابل قبول نبود و باعث شد ک ترنجی کاربراشو از دست بده.
و اخریش هم اینه ک حتما حتما مقایسه اختصاصی داشته باشید
اهان .یه مورد دیگه هم ک داشت یادم میرفت اینه ک مراسم هارو به صورت زنده پوشش بدید( کاری ک همه سایتا انجام میدن)
امیدوارم ترنجی به روز های اوجش برگرده

عارف کمانی

سلام سلام
بررسی ایکس زد پی فردا منتشر میشه
در رابطه با بروز بودن هم الان ما یک ماه که در تلاشیم اخبار رو سریع پوشش بدیم
مقایسه اختصاصی هم در راه داریم
با تشکر

Peiman

بله .تلاشتون کاملا محسوسه و میشه احساس کرد .امیدوارم همینطور ادامه بدید

Peiman

یه سوال؟؟؟؟؟
نویسنده های قدیمی مثل صدرا مخملی و یکی دیگم بود ک هرچی فکر میکنم یادم نمیاد اسمش .فک کنم سینا بود همون ک بررسی ها رو انجام میداد.اونا دیگه نیستن؟؟؟؟

عارف کمانی

مهندس مخملی و مهندس عطایی هستن توی تیم و رهبری ترنجی رو بر عهده دارن. منتها این عزیزان بیشتر در پشت صحنه مشغول هستند. برای بررسی‌ها هم بنده حقیر از این به بعد اکثرشون رو انجام میدم . بررسی‌های با رنگ و بوی ترنجی و کاملتر از همه جا

mostafa67

سلام دوستان بسیار غالب جدید زیباست.یه مدته بسیار خوب اخبارو پوشش میدید حتی برخی خبرهایی که سایتهایه دیگه پوشش نمیدن یا دیرتر پوشش میدن من تو این مدت از ترنجی پیگیر بودم امیدوارم با همین قدرت کیفیت ادامه بدیدو ترنجی به روزایه خوبش برگرده.

curial

بخش rss ترنجی خیلی با کیفیت هستش کاش سایت های دیگه هم به شما نگاه میکردن ♥️

Mostoul

سلام و خسته نباشید. قالب سایت خیلی عالی شده و امکانات خوبی به سایت اضافه شده فقط یه مسئله ای که هست برای کامنت گذاشتن باید به پایین صفحه اسکرول کرد که واقعا عذاب آوره اگه قسمت کامنت گذاشتن به بالا و زیر متن خبر انتقال داده بشه خیلی بهتره
با تشکر.

Mortazavi

متاسفانه سیستم امتیاز دهی تون افتضاح چون من طبق عادت تمام پست هارو میخونم و نظر میدم ولی امتیازام یهو کم میشه و اینکه خیلی دوستان با تقلب امتیاز میارن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد صالح موسی پور
تا تهش هستیم دوستان :)