حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستورات صوتی برای برخی از کاربران سامسونگ Gear S3 در هنگام ارسال پیام کار نمی‌کند

چند ماه است که خریداران ساعت هوشمند Gear S3 با یک مشکل مواجه شده‌اند. گویا این مشکل که مربوط به ورودی صدا بوده بسیاری از خریداران را در استفاده از این ویژگی محدود کرده است. کاربران آسیب دیده می‌گویند، هنگامی که آن ها قصد دارند به صورت صوتی پیامی را ارسال و یا به پیامی پاسخ دهند، با خطایی مبنی بر این که ورودی صوتی ناموفق بوده، رو به رو می‌شوند که کمی عجیب به نظر می‌رسد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این مشکل که بیشتر توسط کاربران ایالات متحده گزارش شده، به نظر می‌رسد به طور خاصی مربوط به زبان ورودی تنظیم شده باشد و تنها در صورتی با آن رو به رو خواهید شد که زبان انگلیسی ایالات متحده را برای آن انتخاب کرده باشید. با این حال برخی کاربران راه حل‌هایی برای این موضوع مطرح کرده‌اند به طوری که اگر شما زبان انگلیسی کشور انگلستان را انتخاب نمایید دیگر با این مشکل مواجه نخواهید شد که البته راه حل خوبی تلقی نمی‌شود.

همچنین لازم به ذکر است که S Voice به خوبی کار کرده و این مشکل تنها به زمان ارسال پیام صوتی محدود می‌شود. اگرچه این مسئله توسط یکی از نمایندگان در جلسات رسمی سامسونگ مورد تایید قرار گرفته اما هنوز بروزرسانی در جهت رفع این مشکل منتشر نشده است.

اگر شما نیز یکی از کاربران این ساعت هوشمند هستید و راه حلی برای این مشکل یافته‌اید، در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا