حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر بیشتری از گوگل پیکسل ۲ منتشر شد: رنگ جدیدی در راه است؟

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، شایعات، گوگل

ظاهرا شرکت گوگل امسال می‌خواهد تا قوانین بازی را به کلی عوض کند و تمامی رسانه‌ها را درگیر تلفن‌همراه جدید خود با شایعات و عکس‌های جدید کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که چند روز قبل هم از این تلفن تصویری برای شما آماده کردیم. این بار هم تصاویر جدیدی از این گوشی به بیرون آمده‌اند که نشان دهنده وجود حاشیه زیاد برای قسمت بالایی و پایینی نمایشگر این گوشی هستند. اما ظاهرا تصویری جدید از این گوشی منتشر شده است که تاییدی بر وجود جاشیه برای این گوشی است.

همچنین اگر به تصاویر دقت داشته باشید متوجه رنگ جدیدی در این گوشی می‌شوید.به نظر می‌رسد که این رنگ “dark blue” نام داشته باشد اما متاسفانه با وجود کیفیت بد تصاویر رنگ این گوشی را واضح معلوم نمی‌کند.

تلفن‌همراه گوگل امسال واقعا تمامی شایعات را درگیر خود کرد. اول با صفحه نمایش بدون حاشیه و حالا با حاشیه و رنگ بندی‌های متفاوت. امیدواریم شرکت گوگل به زودی این تلفن‌همراه را رونمایی کند و پایانی بر شایعات این گوشی دهد.

طبق شایعات این گوشی با پردازنده اسنپدراگون ۸۳۶ ، ۴ گیگابایت رم و با تازه نفس ترین اندروید ، یعنی اندروید ۸٫۰ قرار است وارد بازار شود.

نظر شما درمورد این گوشی چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sadeghh

چقد ظاهرش زشته انصافا
هم جلوش هم پشتش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji