حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی اس ۸ اکتیو (Galaxy S8 Active) معرفی شد؛ جان‌سخت دلربا

سامسونگ گلکسی اس ۸ اکتیو را معرفی کرد که نسخه‌ای سرسخت از سری اس ۸ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این گوشی به مدت محدودی گوشی اختصاصی برای اپراتور AT&T خواهد بود و از فردا، سه‌شنبه، برای پیش‌فروش آماده خواهد بود. این گوشی روز جمعه به طور رسمی عرضه خواهد شد. AT&T گفته که قیمت این گوشی ۸۵۰ دلار خواهد بود. با توجه به شایعاتی که شنیده بودیم، در اس ۸ اکتیو شاهد لبه‌های خمیده نیستیم و از طراحی معمولی‌تری استفاده شده است. مشخصات صفحه‌نمایش مانند اس ۸ است – که نکته خوبی است – اما دیگر خمیده نیست. مهم‌تر از همه اس ۸ اکتیو در یک قاب نسبتا ضخیم قرار دارد و قاب پشتی از جنس پلی‌کربنات است. این گوشی همچنین دارای استانداردهای نظامی است که به گوشی اجازه می‌دهد در عمق ۵ فوتی یا ۱٫۵ متری به کارش ادامه دهد. نکته مهم دیگر اینجاست که طبق ادعای سامسونگ، گوشی نباید از هم بپاشد و یا خرد شود.

باتری هم تغییرات زیادی را تجربه کرده و از ۳۰۰۰ میلی‌آمپر-ساعت مدل‌های معمولی اس ۸ به ۴۰۰۰ میلی‌آمپر-ساعت ارتقاء یافته است. گوشی همچنان از سریعترین پردازنده کوالکام (اسنپدراگون ۸۳۵) استفاده می‌کند و ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. دوربین‌های باکیفیت هم هنوز موجود هستند و بقل آن هم اسکنر اثرانگشت مشاهده می‌شود. دکمه بیکسبی هم موجود است و جایگزین کلید اختصاصی گوشی‌های سری اکتیو شده است.

با توجه به این مشخصات، گلکسی اس ۸ اکتیو باید بسیار قوی و مقاوم باشد اما قیمت آن هنوز هم کمی زیاد است. برخی از افراد هم ممکن است که اصلا از طراحی اس ۸ اکتیو خوششان نیاید.

نظر شما در مورد سامسونگ گلکسی اس ۸ اکتیو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...