حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی استوری به نسخه دسکتاپ فیس‌بوک می‌آید

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Windows، اخبار، نرم‌افزار

کمپانی فیس‌ بوک که تا کنون چندین ویژگی را از برنامه محبوب Snapchat برای سرویس‌های خود به کار گرفته است، حالا قصد دارد تا ویژگی استوری را پس از برنامه‌های اینستاگرام و فیس بوک (نسخه اندروید و iOS)، بر روی نسخه ویندوز نیز این قابلیت را اضافه کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در حال حاضر استوری‌های اینستاگرام بیشترین کاربر را داشته به طوری که کاربران آن از مجموع کاربران برنامه اسنپ چت بیشتر است. حال پس از عرضه قابلیت استوری به نسخه اندروید و iOS فیس بوک، این کمپانی قصد دارد تا برای نسخه دسکتاپ نیز این ویژگی را اضافه کند. همان طور که می‌دانید در نسخه اندروید و iOS فیس بوک، قابلیت استوری در بالای صفحه قرار گرفته است اما این موضوع درباره نسخه دسکتاپ این برنامه صدق نکرده و برای آن که ایجاد مزاحمت نکند در گوشه سمت راست پنجره به صورت عمودی قرار خواهد گرفت.

این ویژگی دقیقا همانند آنچه که در اسنپ چت شاهدش بودیم، خواهد بود. به طوری که کاربران می‌توانند عکس‌ها و فیلم‌های خود را در طول روز به صورت استوری در صفحه خود به اشتراک بگذارند. تمامی مطالبی که در این قسمت قرار می‌گیرند تا ۲۴ ساعت قابل مشاهده و پس از آن به صورت خودکار از بین می‌روند. کمپانی فیس بوک به صورت رسمی تایید کرده است که این قابلیت را به طور آزمایشی بر روی نسخه دسکتاپ برنامه اضافه کرده و همچنین قول داده تا به زودی همراه با یک بروزرسانی کوچک این ویژگی به صورت گسترده در دسترس کاربران قرار گیرد.

به طور قطع اضافه شدن ویژگی استوری بر روی نسخه دسکتاپ این برنامه بر کاربران آن ‌افزوده و بی تاثیر نخواهد بود.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا