حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ از هدفون بلوتوث انعطاف پذیر خود با نام U Flex رونمایی کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، سامسونگ

امروز کمپانی کره‌ای سامسونگ از هدفون جدید انعطاف پذیر خود پرده برداشت. این هدفون که U Flex نامیده شده، می‌تواند تا ۱۰۰ درجه خم شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

هدفون بلوتوث U Flex با یک دکمه اختصاصی برای بهره‌گیری هر چه آسان‌تر از دستیار شخصی این شرکت یعنی Bixby عرضه خواهد شد که در صورت پشتیبانی گوشی هوشمند شما از S Voice، قادر به استفاده از دستورات صوتی آن برای کنترل هدفونتان خواهید بود.

گوشی‌های این هدفون دارای بلندگو‌های دو طرفه هستند. یکی از این بلندگوها ۱۱ میلی‌متری بوده و وظیفه‌ی تولید اصوات با فرکانس پایین را داراست (Woofer)، اما برخلاف این بلندگو که به دلیل تولید اصوات کوتاه تحرک کمتری در کاغذ دیافراگم دارد، بلندگوی دیگر ۸ میلی‌متری بوده (Tweeter) و در ابعاد کوچک‌تری طراحی شده است تا کاغذ دیافراگم آن بتواند به سرعت مرتعش شود و صداهای بلند را ایجاد کند. استفاده از این دو بلندگوی قدرمتند سبب ایجاد باس بلند، عمق زیاد صدا و صدایی شفاف خواهد شد. در این خصوص وبسایت سامسونگ نیز بیان کرده است که این دو بلندگو صدای متعادل و صریح را تضمین می‌کنند که البته نمی‌توان این گفته را بدون بررسی تایید کرد چرا که شرکت‌ها همیشه درباره محصولات خود بزرگنمایی می‌کنند.

سامسونگ U Flex به طور مداوم سیگنال‌های Wi-Fi را تجزیه و تحلیل کرده و در صورت نیاز آن‌ها را فیلتر می‌کند تا موجب تداخل در اتصال بلوتوث نشود. البته لازم به ذکر است که این فناوری تنها اگر گوشی هوشمند شما به اندروید ۷ نوقا و یا نسخه‌ای بالاتر مجهز باشد، کار خواهد کرد.

این هدفون انعطاف پذیر می‌تواند در هنگام دریافت تماس‌ ورودی و یا پیام‌ها با ویبره دادن شما را مطلع کرده و با این شرایط تا ۱۰ ساعت عمر باتری داشته باشد که رقمی مناسب برای آن تلقی می‌شود. همچنین این هدفون در برابر پاشیدن مایعات مقاوم بوده و همانند دیگر هدفون‌های بازار دکمه تنظیم صدا و پورت microUSB آن در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

هدفون U Flex در رنگ‌های آبی، مشکی، سفید و استخوانی عرضه خواهد شد اما هنوز قیمت آن مشخص نشده است.

[aparat id=”KBMFU”]

نظر شما درباره این هدفون انعطاف پذیر چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا