حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری جدید از اجزای داخلی آیفون ۸ به بیرون درز کرد: حضور شارژ بی‌سیم

تکنولوژی شارژ بی سیم چیز هیجانی و قابلیتی جدید نیست ، اما ظاهرا اپل بلاخره تصمیم به استفاده از آن در آیفون جدید خود یعنی آیفون ۸ کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که گفتیم اپل سعی دارد تا این تکنولوژی را به آیفون امسال خود یعنی آیفون ۸ بیاورد. اما این موضوع تنها جزو موارد شایعه بر انگیز است که طی این مدت سر و صدای زیادی را به پا کرده است بنابراین واقعا شوک خبری بزرگی نیست اگر تصویری در رابطه با این موضوع ببینیم. اما به تازگی تصویری جدید توسط شخصی به نام Benjamin Geskin در توییتر منتشر شده است که نشان دهنده برخی از ویژگی‌های آیفون ۸ است.

اگر به تصویر نگاهی داشته باشید متوجه طراحی L شکل بخش باتری شده‌اید. این به این معنی است که این کمپانی هیچ ترسی از قرار دادن این باتری ندارد و این باتری هیچ آسیبی به طراحی دستگاه نمی‌زند. همچنین اگر خبر‌هارا دنبال کرده باشید متوجه شده‌اید که باتری این گوشی را شرکت الجی تامین خواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

باتریش خیلی مهمه برام

ahmad

راستی از تیم ترنجی یه سوال دارم نحوه امتیاز دهی به کاربرا تو این ورژن سایتتون چیه مثلا من با اینکه شاید از اولین افراد باشم که عضو شدم و هر روز شاید صد بار به سایتتون سر میزنم امتیازم ۳ هست

ahmad

پس چرا امتیاز من اینقدر کمه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji