حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ از حسگر اثر انگشت ادغام شده با صفحه‌نمایش در گلکسی نوت ۹ (Galaxy Note 9) استفاده خواهد کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، اطلاعیه‌ها، سامسونگ

ظاهرا اپل دیگر از ایده اثر انگشت ادقام شده با صفحه‌نمایش خوشش نمی‌آید اما سامسونگ به تازگی از این ایده استقبال کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سامسونگ گلکسی اس ۸ در اوایل امسال عرضه شد و با یک ضعف بزرگ در طراحی همراه بود: اسکنر اثر انگشت در پشت، درست در کنار دوربین گوشی قرار داده شده است. بر اساس گزارشاتی، مشخص شده که این نقطه ضعف دیگر مدت زیادی پایدار نخواهد بود و سامسونگ به دنبال راه چاره است. سامسونگ حداقل برای فعلا، اسکنر اثر انگشت را پشت گوشی نگاه خواهد داشت و به نظر می‌رسد که اس ۹ هم این مورد را در پشت خود جای خواهد داد و البته هدف کره‌ای ها این است که نوت ۹ را با حسگر در صفحه‌نمایش معرفی کنند. به نظر می‌رسد که در اس ۸، سامسونگ به دلیل مشکلات در توسعه این فناوری از آن صرف نظر کرده است.

سامسونگ تنها شرکتی نیست که به دنبال حل این ویژگی خاص است؛ همانطور که تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به سمت دستگاه‌هایی با صفحه لبه به لبه (edge-to-edge) می‌روند. با این عمل، شرکت‌ها یا باید برخ دکمه‌ها را به عقب منتقل کنند یا عملکردشان را در صفحه‌نمایش قراردهند. قراربود که در آیفون بعدی از این آپشن خاص استفاده کند اما به نتیجه نرسید و به جای آن قرار است از دکمه مجازی استفاده کند. سامسونگ قصد ریسک در اس ۹ را ندارد و نمی‌خواهد اسکنر را در صفحه‌نمایش بگذارد.

نظر شما در مورد این عمل سامسونگ چیست؟ آیا نوت ۹ موفق خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...