حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خانواده ThreadRipper بزرگ‌تر می‌شود؛ مشخصات چهارمین پردازنده این سری(TR 1920)یافت شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | سخت‌افزار، مطالب ترنجی

همانطور که می‌دانید سه پردازنده از خانواده ThreadRipper اخیرا در لیست پردازنده‌های سوکت TR4 از سوی شرکت AMD رسما معرفی شد؛ حال مشخصاتی از حضور یک پردازنده دیگر موسوم به TR 1920 یافت شده است. با ترنجی همراه باشید.

 

همانطور که قبلا در وب‌سایت ترنجی به مشخصات سه پردازنده  TR1900X، TR1920X و TR1950X که توسط شرکت AMD بصورت رسمی معرفی شده است پرداخته‌ایم، مطلع شده‌ایم که این پردازنده‌ها متشکل از سه مدل ذکر شده با پسوند X هستند؛ اما حال طی ذکر در چند لیست که از شرکت‌های سازنده مادربردهای X399 (ازراک و ایسوس) موجود است، حاکی از حضور چهارمین پردازنده موسوم به TR1920 با توان حرارتی ۱۴۰W (وات)  از این خانواده هستند.

پس از معرفی رسمی پردازنده‌های ThreadRipper از سوی AMD دیگر شرکت‌های سازنده مادربرد های مبتنی بر چیپ ست X399 به سرعت درحال تولید و تلاش برای رفع نیاز بازار از این قسمت هستند. حال در این جمع گسترده‌تر پردازنده TR1920 مانند مدل همانند و قوی تر خود یعنی TR1920X دارای ۱۲ هسته و ۲۴ رشته پردازشی است، ولی فرکانس پردازشی پایه کمی کمتر بوده و برابر ۳٫۲ گیگاهرتز بوده و همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد این پردازنده دارای توان مصرفی برابر ۱۴۰W (وات) است.

احتمالا پردازنده TR1920 با قیمتی در محدوده ۵۵۰ الی ۸۰۰ دلار برچسب قیمت خواهد داشت. هنوز مشخصات بیشتری درباره این پردازنده در دسترس قرار نگرفته و توسط شرکت سازنده آن معرفی نشده است، تنها احتمال قوی که پس از قیمت پردازنده TR1920 می‌تواند حقیقت داشته باشد، نبود قابلیت XFR برای این پردازنده به دلیل نبود پسوند X است.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد نعمتی
Live, Don't just exist