حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر جدید فاش شده از گوگل پیکسل ۲ ، خبر از وجود حاشیه زیاد در بالا و پایین نمایشگر این دستگاه می‌دهند

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، شایعات، گوگل

اگر شماهم مثل بقیه افراد از حاشیه‌های صفحه نمایش گوشی‌ها رنج می‌برید و در سبد خرید خود گوگل پیکسل ۲ را به دلیل نبود حاشیه در صفحه نمایشگر آن قرار داده‌اید باید بگوییم که خبر بدی برای شما داریم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اگر نگاهی به گوشی سال پیش گوگل یعنی گوگل پیکسل داشته باشید ، متوجه حاشیه زیاد بالا و پایین صفحه نمایش آن می‌شوید. شایعات و تصاویر زیادی طی چند وقت اخیر از گوگل پیکسل ۲ مبنی بر نبود حاشیه منتشر شده بود که نشان می‌داد تلفن همراه از پنل جلویی با حداقل حاشیه ممکن برخوردار است.

اما به تازگی تصاویری از این گوشی هوشمند منتشر شده است که نشان دهنده حاشیه بسیار زیادر در قسمت بالایی و پایینی نمایشگر آن است.

در پشت دستگاه شاهد وجود یک دوربین هستیم. البته نگران نباشید که چرا گوگل از دوربین‌های دوگانه استفاده نکرده است. همانطور که گفتیم ، هنوز هم بهترین دوربین‌ها تک لنزی هستند. البته برخی از قابلیت‌هارا با دوربین تکی از دست می‌دهید که می‌توان به تصاویر سیاه و سفید و حالت پرتو اشاره کرد. البته هنوز هم می‌توانید بهترین تصاویر را با این گوشی به ثبت برسانید.

طبق اطلاعات که به تازگی منتشر شده این گوشی فاقد جک ۳٫۵ میلی متری صدا می‌باشد. اما امیدواریم در جبعه این گوشی شاهد وجود تبدیل برای این جک باشیم.

لازم به ذکر است که بگوییم این گوشی امسال با لبه‌هایی مستطیلی ساخته می‌شود اما سازنده این گوشی امسال اچ‌تی‌سی نمی‌باشد و این گوشی توسط الجی ساخته خواهد شد.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji