حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی نام EntireView را برای نمایشگر بدون حاشیه‌ی گوشی Mate 10 برگزید

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، هواوی

سرانجام پس از شرکت‌های سامسونگ و الجی که هریک به ترتیب نام‌های تجاری Infinity Display و FullVision را برای نمایشگر پرچمداران نیمه دوم سال ۲۰۱۷ خود ثبت کردند، آخرین روند معرفی فناوری‌های صفحه‌نمایش به کمپانی هواوی رسید. این کمپانی چینی، سومین تولید کننده بزرگی است که از اسم مستعار برای فناوری جدید نمایشگر پرچمدارش یعنی Mate 10 که در ۱۶ اکتبر مترادف با ۲۴ مهر ماه عرضه خواهد شد، استفاده کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این نمایشگر که با نام تجاری EntireView Display توسط هواوی معرفی شده است، کاملا بدون حاشیه خواهد بود. به طوری که به لطف این فناوری انتظار می‌رود که هواوی Mate 10 همانند گوشی‌های هوشمندی نظیر گلکسی اس ۸ و الجی جی ۶ به صفحه‌نمایشی بدون حاشیه مجهز شود. این ویژگی نمایشگر جدید هواوی موسوم به EntireView، توسط ریچارد یو رئیس بخش مصرف کننده هواوی و لیست ثبت اختراعات در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا، تایید شده است.

احتمالا فبلت جدید هواوی یعنی Mate 10 به صفحه‌نمایشی ۶ اینچی با نسبت ۱۸:۹ و رزولوشن ۱۰۸۰x2160 ساخت کمپانی Japan Display مجهز شود. همچنین انتظار می‌رود قدرت پردازشی این دستگاه توسط پردازنده ۱۰ نانومتری Kirin 970 تامین شود.

به نظر شما، آیا هواوی Mate 10 با استفاده از نمایشگر EntireView می‌تواند خود را از دیگر پرچمداران نیمه دوم سال ۲۰۱۷ متمایز کند؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا