حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رابط کاربری دوربین نوکیا ۸ در تصویری فاش شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، شایعات، نوکیا

پرچمدار شرکت HMD ، نوکیا ۸ قرار است تا به زودی طی جریات مراسمی در ۱۶ آگوست معرفی شود. طی مدتی که شایعات قراوانی درمورد این گوشی منتشر شده بود ظاهر این گوشی و دیگر مشخصات آن طی بازه زمانی فاش شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

یکی از ویژگی‌هایی که انتظار داریم تا در این گوشی شاهد باشیم لنز زایس می‌باشد که امتحان خود را قبلا پس داده است و نتایج واقعا شگفت انگیزی را رقم زده است.

اما ظاهرا رابط کاربری دوربین این پرچمدار نمی‌تواند صاحب آن را برای استفاده از آن راضی کند. از آنجایی که به تازگی HMD  ، ثبت اختراع رابط کاربری نوکیا را به اسم خودش ثبت کرده است. ، احتمال اینکه این رابط کاربری را در این پرچمدار ببینیم زیاد است.

در تصاویر تازه‌ای که از رابط کاربری این گوشی منتشر شده ، این رابط را بسیار شبیه به رابط کاربری گوشی‌های اندرویدی کنونی نوکیا کرده است. البته تغییرات کوچکی برای ثبت تصاویر بهتر در این رابط کاربری ایجاد شده است.

طبق این تصاویر احتمال وجود سه حالت برای دوربین‌های اصلی این گوشی وجود دارد. حالت RGB ، حالت Mono و حالت Dual-Camera از سه حالت احتمالی دوربین این گوشی است.

همچنین کاربران می‌توانند دوربینی که می‌خواهند را به صورت دستی در سه حالت : دوربین اصلی ، هر دو دوربین ، دوربین سلفی انتخاب کنند.

امیدواریم تا HMD به زودی لومیا کمرا را برای اندروید بهینه سازی کند و به صورت یک آپدیت برای تمامی گوشی‌های اندرویدی خود منتشر کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji