حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال وجود قابلیت ضبط ویدیو‌های ۴K با سرعت ۶۰فریم در آیفون ۸

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | iOS، اپل، اسمارت‌فون، شایعات

هرچه به ماه سپتامبر و روز رونمایی آیفون ۸ نزدیک می‌شویم. شایعات این گوشی بیشتر و بیشتر می‌شود و اطلاعات جدیدی از این گوشی به بیرون درز می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

یکی دیگر از اطلاعات جزئی آیفون ۸ به تازگی فاش شده است که نشان دهنده ویژگی فوق‌العاده‌ای در این گوشی است. ظاهرا این اطلاعات از طریق کد‌های بخش دوربین آیفون ۸ بدست آمده که نشان دهنده وجود قابلیت ضبط ویدیو‌های ۴K با سرعت ۶۰فریم بر ثانیه است.

این کد که شامل :[CAMCaptureCapabilities isBack4k60VideoSupported] است نشان می‌دهد که با این گوشی می‌توانید به ضبط ویدیو‌های ۴K با سرعت ۶۰فریم بپردازید.

البته مورد دیگری نیز برای دوربین جلوی این دستگاه وجود دارد که احتمال اینکه این دوربین نیز همانند دوربین پشت دستگاه به فیلم برداری با رزولیشن ۴K و سرعت ۶۰ فریم بپردازد زیاد است.

در زمان iOS 9 ، مانور‌هایی در زمینه دوربین آن منتشر شده بود که نشان دهنده ضبط ویدیو‌های صحنه آهسته با رزولیشن ۱۰۸۰ و سرعت ۲۴۰fps به همراه فلش بود. تنها یکی از این موارد اجرایی شد و آن هم فلش نرم‌افزاری دوربین جلوی دستگاه بود.

واقعا مورد جالبی است که بتوانید با استفاده از دوربین جلوی خود به ضبط ویدیو‌های ۴K بپردازید. اما نکته که وجود دارد این است که شرکت اپل نمی‌خواهد تا مشتری‌هایش تمامی موارد را با هم داشته باشند.

با وجود رقبای اپل در زمینه دوربین یعنی HTC U11 ، Google Pixel ، Galaxy S8 ، اپل باید تمامی تلاش خود را در زمینه دوربین انجام دهد.

 

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji